Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine cda-9835

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alpine cda-9835

    Hei!
    Skal oppdatere anlegget i en Mercedes w124. I den anldening har jeg kjøpt en ALPINE CDA-9835 brukt. Jeg har noen spørsmål: Bakpå den er det en crossover switch. Forstår jeg det riktig at den skal stå på F/R/Sub-w ved "vanlige innstillinger? (mrk: jeg har ikke peiling på bilstereo..) Spilleren har en 4v preamp koblet til..denne skal brukes ved ekstra forsterkere? Feks om jeg setter inn en sub i bilen? Må jeg legge opp en ny strømforsyning med sikring til denne spilleren eller er det eksisterende bra nok for nå? (dvs en gammel Pioneer og fire høyttalere av ukjent merke..har ikke sett på de enda)

    Takknemlig for svar!

  • #2
    preamp er utganger til forsterkere ja, bryteren har du i riktige instillinger. har w124 selv og kjører spilleren på det orginale nettet, men uten høytalere på spiller. har lagt opp ny pluss men ikke fått koblet til enda, skal du kjøre høytalere på spiller er det sterkt anbefalt og legge ny pluss og minus, hvis ikke, er det ingen must men anbefaler det.

    suben, kobler du ikke på spiller men egen forsterker, ikke ikke noe spess og si med strøm forskyning til spiller.
    spiller: pioneer p88
    front: Hertz MLK 165
    sub: polk sr104 x2
    forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

    Comment


    • #3
      Takk skal du ha! det er noen som har "mekket" stereo på den bilen før, så kanskje spilleren har en ok strømforsyning..

      Comment

      Working...
      X