Announcement

Collapse
No announcement yet.

H/k CA-5250 sammen med rf p2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • H/k CA-5250 sammen med rf p2

    Hei. Har en 5 kanals h/k ca 5250 amp, ser denne har fått rn del skryt i en annen tråd her. Noen som har erfaring med hvordan denne vil oppføre seg i 2 ohm's last med 2 x P2 elementer? Eventuelt 1 stk i 4 ohm? Ser dagens P2 skal ha 50 liter ish. Serien jeg har er vell noen år, sølvgrått senter med P2 logo nederst på "støvhetta". Sett anbefalt reflekskasse ca 40 liter, men ingen informasjon om dimmensjon på port / rør..

    Noen innspill her? Alt skal i en C4 avant. Litt lyst på 2 stk subber men usikker på om ampen klarer dette, til og med i portet kasse?
    VW/Audi ende-tusi-ast!

  • #2
    Et lite bilde av hvordan det ble. Kassa er 40x49.5x21 cm innvendig, - et par støtter så hava på ca 40-40.5 liter totalt. Foreløbig er kassa lukket, noe som igrunn fungerer ganske greit. Men savner litt mer bass, så venter på aeroport fra bilstereosenteret enda. Kommer med feedback når port er montet, og med en liten personlig mening om hvordan det ble.

    Her er slik det ble seende ut, ikke begynt på finishen enda, litt usikker på hvordan jeg vil ha det enda. Litt frem o tilbake om jeg skal bruke grill, plassering av rør om det skal frem i kassa eller bak i kassa samt plassering av forsterker, avhenger av plassering på rør.

    ALT av kabler skal skjules under plata, ny cd-spiller skal inn i bilen med 3 pre-out's så jeg slipper all den skjøtinga som er der nå (var slik da jeg kjøpte bilen). Nå er det en signalkabel som deler signalet på front/rear/subwoofer så blir veldig "mono":P

    Som nevnt over er det H/K CA-5250 5 kanals forsterker på orginale Bose høyttalere og 1x12" RF P212S4 element som brukes.

    Last edited by Tommen; 09-02-2012, 11:49.
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment

    Working...
    X