Announcement

Collapse
No announcement yet.

vw orginal navispiller VS enkel din spiller problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vw orginal navispiller VS enkel din spiller problem

    har en 2004vw passat som har orginalt en navi spiller som jeg har brukt i 3 år nå denne har da 6 disc magasin uten mp3 osv så jeg tenkte å bytte denne ut men noe nyere
    spilleren å alt fungerte topp å lyden er grisrå med denne i men kåno ville ha aux å alt dette vettu
    forsterkerern er en phoenix gold route 66 altså en 6 kanaler, denne driver kicker rs 6,5 fronsett å et DLS rs 6,5" sett i bakdørene subbene er 2 stk DD 2512 å 1 stk optima yello topp batteri

    men prøvde en spiller fra alpine( noen år gamale) først å det spiller penere med denne, meen når eg skal dra sikkeligt på så begynner 6,5"erene å skurre/vrenge seg å høres skratl ut .
    kjøpte nye kenwood spiller med usb å hele pakka å tenkte at dette blir bRA men akk nei akkuratt det samme problemet her o.merker også at lys å turtall å alt begynte å dimme etter pådrag DETTE var ingen problem med orginal spillern???

    så ka i helvete har skjedd her hehehe
    fusion/audi system xIon/digitals design

  • #2
    Muligens veldig lavt utgangsnivå på origianspilleren så den aldri klarte å maxe inngangnivået på ampen, men med høyere utgangsnivå fra de ettermonterte spillereen så har det resultert i overstyring/klipping? Har du justert på dette etter å ha byttet spillere?
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

    Comment


    • #3
      Som Haakon sier, juster gain etter utgangsnivå på den nye spilleren. Så tenker jeg problemet forsvinner.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        men det var mere bass å slikt ved normale å høye volum med orginal spilleren nå må eg baki forsterkeren å gaine OPP det forstår eg ikje, som dere sier burde eg hatt dobelt opp med lyd nå kansje eller??
        orginal spilleren hadde 4 phonoutganger f-r
        alpine har 4/f-r + sub utgang, subbutgang har eg ikje brukt på denne
        kenwooden har kun 2 front eller sub på samme, dere forstår sikkert ka eg meiner
        har brukt link out å inn på sub inn på forsterkeren siden eg ikje har hatt 3par seperate phonoledninger i bilen enda kun 2 stk fra spiller å bak
        disse er av merket dls
        men sjekket selve strømm kabelen på batteriet å selve sikringsholderen der var ledningen blitt grønn av eiring kan dette ha noen innvirkning på selve problemet
        fusion/audi system xIon/digitals design

        Comment


        • #5
          håkon jeg har ikje juster noe på selve høytaler gainen måtte kunn jazze opp volumet på selve sub gainen på forsterkeren for å få noe lunde lik bass
          fusion/audi system xIon/digitals design

          Comment

          Working...
          X