Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kasse til RF T1-12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kasse til RF T1-12

    Hoy!

    Et lite spørsmål. Lenge siden jeg har holdt på med stereo og tiden der man "vet alt", så jeg fyrer løst med noen spørsmål

    Vurderer å montere en 12" T1 RF i reservehjulbrønnen på min Audi S6 C4 avant. Som de fleste kanskje vet (?) så er det god plass under "luka" baki bagasjerommet på en slik bil, perfekt for nedfelling. Er det noen som vet max str på kasse nedi der? Kassa ska være lik på alle 4 sider. Høyda varierer ut ifra hvor stor kassa kan bli, men hadde håpa på B40 x D40 x H31cm = 49.6L. Vil denne str fungere greit som portet kasse? 1x3" eller 1x4" rør mon tro? Kan vell bli en utfordring å lage 4" port med tanke på overflatestr.

    Kommer en 12mm plate på toppen av kassa (lages i 22mm) med nedfelling for element, for montering av forsterkere.

    Så siste spørsmål: Noen som vet om det finnes Beige stoff for å trekke kasser / plater med?
    Orginalt beige stoffinteriør i bilen, og ønsker å beholde det så "orginalt" som mulig.

    Alt felles UNDER den øverste luka i bagasjerommet.
    VW/Audi ende-tusi-ast!

  • #2
    Det man ikke vet, det googler man! Takk for hjelpen.....google!
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment


    • #3
      Hva ble de? Har samme karosseri og vil ha 15" nedi der
      Lars Ole Spitalen
      bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
      anlegg: DD, mtx, kenwood
      skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

      Comment


      • #4
        Originally posted by saab9000 View Post
        Hva ble de? Har samme karosseri og vil ha 15" nedi der
        49L mener jeg det var det sto. Men vet ikke helt hvilken sub jeg skal montere enda..
        VW/Audi ende-tusi-ast!

        Comment


        • #5
          Oki, de var kunn "kassa"? Hmmm, bør greie 80-120l da me litt modding
          Lars Ole Spitalen
          bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
          anlegg: DD, mtx, kenwood
          skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

          Comment


          • #6
            Originally posted by saab9000 View Post
            Oki, de var kunn "kassa"? Hmmm, bør greie 80-120l da me litt modding
            Tja, hvis du former kassa akkurat etter hjulbrønnen så klarer du kanskje 80L. Skal kassa være firkanta, blir den 49.5x49.5x35cm utvendige mål. Ergo så blir det max 67.7L på meg, da den skal være 4 kanta..
            VW/Audi ende-tusi-ast!

            Comment

            Working...
            X