Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lage anlegg i reservehjulsbrønn Corsa C, hvordan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lage anlegg i reservehjulsbrønn Corsa C, hvordan?

    Heisann!

    Er HELT grønn, derfor poster jeg tråd. Har prøvd å søke uten hell også.

    - Jeg har en Corsa C som jeg skal bygge anlegg i. Jeg har trukket alt av kabler bakover og alt er egentlig klart for selve byggingen. Jeg har kjøpt inn JBL P1222 og RF ett-eller-annet 500W forsterker til formålet.
    Det jeg lurer på:

    - Hvordan burde anlegget bygges?

    Har sett for meg å kle hele reservehjulsbrønnen samt bagasjerommet horisontalt i dempermatter, og skru fast elementet i en MDF-platet som blir "bunn" i bagasjerommet. Har da tenkt å legge forsterkeren nedi brønnen.

    Er som sagt helt grønn, men sånn har jeg tenkt at det KAN gjøres. Men kom gjerne med tips og triks, så skal jeg måle litervolum på brønnen jeg.

    Tips til materialer og fremgangsmåte mottas med stor takk. Dette blir første prosjektet mitt når det gjelder bygging selv. (I den grad det kan kalles det)

    Fabiz

  • #2
    Ville bygget kassa i brønnen som du sier jeg, men forsterkeren burde ikke ligge inni kassa (mulig jeg oppfattet det feil, men fikk litt inntrykk av at det var planen).

    Mye liter i en brønn og det kommer godt med når man bygger basskasse...

    Anbefales 29 liters lukket eller 50 liters portet til dette, så selv i en Corsa C skal dette gå veldig bra
    VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
    DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

    Comment


    • #3
      Har du gode tips til hvor jeg kan ha forsterkeren da? Under baksetet kanskje, eller blir det problemer med varme da?

      Fabian

      Comment


      • #4
        Ville nok bygget opp "gulvet" i bagasjerommet noen centimeter og plasert den under gulvet, bak subben, jeg
        VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
        DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
        http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

        Comment

        Working...
        X