Heisann! Klarte å komme borti jordingskabelen med strømkabelen, mens batteriet var på. det kom et stort støt, og etter det funka ingenting...
jeg dro av alt, og lot anlegget hvile.... i en måned! så brukte jeg dagen idag på å koble til alt på nytt så godt som jeg kunne. Men anlegget funker fortsatt ikke! 
er anlegget mitt ødelagt og umulig å fikse? eller har det noe med den sikringen på forsterkeren å gjøre? funker det hvis jeg bytter denne sikringen? forresten så har jeg to forsterkere. Blir VELDIIIG takknemlig om noen klarer å hjelpe meg, jeg skjønner ikke noe
1 vedlegg: bilde av sikringen på forsterkeren
jeg dro av alt, og lot anlegget hvile.... i en måned! så brukte jeg dagen idag på å koble til alt på nytt så godt som jeg kunne. Men anlegget funker fortsatt ikke! 
er anlegget mitt ødelagt og umulig å fikse? eller har det noe med den sikringen på forsterkeren å gjøre? funker det hvis jeg bytter denne sikringen? forresten så har jeg to forsterkere. Blir VELDIIIG takknemlig om noen klarer å hjelpe meg, jeg skjønner ikke noe

1 vedlegg: bilde av sikringen på forsterkeren

tenkte ikke på den sikringen
Men hvordan sjekker jeg om sikringen har gått (det er en ANL sikring)? 
Og hvis noen mener at det ikke holder, så har jeg faktisk prøvd å kjøre FORT og svinge HARDT.... Men kassa klarte å stå der den skulle!!! 
Comment