Announcement

Collapse
No announcement yet.

Auto timeadjustment & EQ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Auto timeadjustment & EQ

    God aftes!

    Nå som det er blitt rolig ute tenkte jeg å sette igang forsinkelsesjustering med mikrofon. Har sett i manualen til spillern (pioneer deh-p88rs) og fulgt det som står der, men jeg får en error etter høyre frontsett har gitt fra seg noe lyd. "ERR MID LCH" noen som har en anelse om hva dette kan være ?

    på forhånd takk!

  • #2
    Virker som om den ikke får noe respons når han tester venstre-kanal. Her kan det jo være så mangt som er galt, så tror det er noen andre som bør svare der..

    Spiller forresten venstre kanal før eller etter du får den feilen?
    Mvh Michael
    ---------
    Volvo V40 Prosjekt

    Comment


    • #3
      Originally posted by SpikeMan View Post
      Virker som om den ikke får noe respons når han tester venstre-kanal. Her kan det jo være så mangt som er galt, så tror det er noen andre som bør svare der..

      Spiller forresten venstre kanal før eller etter du får den feilen?
      var brudd i kabel til venstre mid, så det er i orden nå og lyden er grom

      Comment


      • #4
        Er den? :P Har ikke hatt så stort suksess med Auto-EQ... tidskorrigeringa er vel grei, men EQ'en syns jeg ikke faller i smak.

        Comment


        • #5
          Sånn auto-greier blir vel aldri like bra som en god manuell justering (om man kan å justere)..
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • #6
            funker fett for mitt bruk.. har ingen umiddelbare planer om å delta i high-quality konkurranser

            Comment


            • #7
              Jeg får ikke til...
              Tenkte at jeg skulle bruke auto eq og tidskorrigering fra p88rs-ii, men der traff jeg på problemer. Når det står at de tester mid - l, så testes høyttaleren til høyre. Når den tester mid - r, så tester den diskanten til venstre, og det står "ERR: mid band"
              /// BIS

              Comment


              • #8
                Originally posted by BaardI View Post
                Jeg får ikke til...
                Tenkte at jeg skulle bruke auto eq og tidskorrigering fra p88rs-ii, men der traff jeg på problemer. Når det står at de tester mid - l, så testes høyttaleren til høyre. Når den tester mid - r, så tester den diskanten til venstre, og det står "ERR: mid band"
                Tror jeg ville gått over kablinga gitt.. Min fungerte fint etter jeg fant ut at det var brudd i ene ledningen :P

                Comment


                • #9
                  Originally posted by BaardI View Post
                  Jeg får ikke til...
                  Tenkte at jeg skulle bruke auto eq og tidskorrigering fra p88rs-ii, men der traff jeg på problemer. Når det står at de tester mid - l, så testes høyttaleren til høyre. Når den tester mid - r, så tester den diskanten til venstre, og det står "ERR: mid band"
                  da har du noe feil kobling gitt, sjekk over kablene dine og koble de annerledes.

                  bruker du forsterkere eller er ting koblet rett til spilleren?
                  x-mk3 GTI-Golf mk2 syncro
                  Audi a4 avant
                  Pioneer-Hifonics Brutus- Dynabel

                  Comment

                  Working...
                  X