Announcement

Collapse
No announcement yet.

audi concert, spiller bytte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • audi concert, spiller bytte

    Hei, jeg har nettopp kjøpt meg en audi a3 sb 2006 modell,
    det jeg lurer på er om det er noen som har byttet ut concert spilleren med eks kenwood kdc6047u spiller eller lignende, og om det er noen som vet hvor mye det koster på iso-overgangene. vet ikke om dette er 1,2 eller tredje generasjons spiller.
    Håper det er noen som kan hjelpe

    mvh kristoffer (bergen)

  • #2
    kan vel ikke koste all verden for noen overganger til dette? hørt med møller, sikkert dyrt hos dem men har kanskje noe
    spiller: pioneer p88
    front: Hertz MLK 165
    sub: polk sr104 x2
    forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

    Comment


    • #3
      2006 har canbus. Universal canbus adapter koster 890,-, også kommer iso overgang i tillegg, ca 150 kr.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
        2006 har canbus. Universal canbus adapter koster ,-, også kommer iso overgang i tillegg, ca 150 kr.
        eller, så drar du bare en styrestrømmen fra spiller til sikringsboks, som er på førerside, og henter strøm fra sikring nr 43 koster max 20 kr får ledningen. litt billigere enn 890 kr

        litt usikker om det var sikkring nr 43 men kan sjekke
        den skal værtfall gå etter tenningen

        da trenger du iso overgang, til ca 150 kr som bilstereosenteret.no sier. sjekk om du har hel/halv aktivt system, eller om alt er fra spillern.
        og en radio adapter til noen hundre kroner, avhengig av hvordan spiller du har orginalt. eventuelt om du vill ha dobbel din eller enkel din spiller.
        så trenger du monteringsramme koster noen hundre kroner.
        | Audi A3 Sb 09 | Pioneer Avh-4200dvd | B2audio Ac 12wc | Focal 165V30|

        Comment


        • #5
          takker takker, men det ente med den dyre overgangen men no har jeg ikke strøm til spilleren lenger har sjekket sikkringen som går til sigarettenner men den er ok, vet noen om hvilke sikkring spillerene i audi a3 sportback 2006 med org 1din spiller overgang ????

          Comment


          • #6
            Instruksjonsboka di veit det nok...?

            Mvh Morten Lie
            Audi A3 2002 1,9 130 hk TdiQuattro

            Comment

            Working...
            X