Hei, Har en Dynabel 7501 som jeg har en mistanke om kan være kortsluttet.
Her er noen måle resultater når jeg måler med multimeter på + - inngangene med "PIPDritten":
Fra multimeterets + til + på forsterker og Fra multimeterets - Til - på Forsterker for jeg måleresultat : 1
Fra multimeterets + til - på forsterker og Fra multimeterets - til + på Forsterker for jeg måleresultat : -1
Og den piper no jævli på siste måling.
Hva i granskauen mener den med det?
Her er noen måle resultater når jeg måler med multimeter på + - inngangene med "PIPDritten":
Fra multimeterets + til + på forsterker og Fra multimeterets - Til - på Forsterker for jeg måleresultat : 1
Fra multimeterets + til - på forsterker og Fra multimeterets - til + på Forsterker for jeg måleresultat : -1
Og den piper no jævli på siste måling.
Hva i granskauen mener den med det?
- og + der du stikker kablene inn for og få spenning på forsterkeren.
alstå en ohm måler som pipper på ALLE fprbindelser med mindre verdi en 200ohm... diode tester pipper "bare en vei" men er det spenning på det du måler eller kortslutning vil det også pippe alle veier -og hvilken "innganger" er det du måler? RCA innganger? ellers vil som oftes også være igjen noe spenning i strømm inntaket en liten stund etter at du har koblet bort batt. spenningen...
Comment