Announcement

Collapse
No announcement yet.

Basskasse i bmw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Basskasse i bmw

    hei

    kjører en bmw 3 serie tror det er en 316i om jeg ikke husker helt feil
    og skal sette inn en bass kasse i denne
    og skal beholde orginal spillern som sitter inni
    en bmw buissnis cd eller noe sånt xD
    og er ikke noe RCA ut ganger på denne.
    og sliter med å finne ut åsen jeg skal få signal til forsterkern min til basskassa?

    har en adtapter fra høytaller kabel til RCA til å koble inn på høytallerne i hatthylla bak men åsen skal jeg få gjort det?

    noen som har noen andre forslagg til tilkobling?
    og er en jbl forsterker, noe mer jeg trenger å koble til el noe ?
    har dratt en kabel fra 12V+ og bak til amp. og signal vet jeg ikke mens GND tar jeg fra boldten til ekstra hjule i bagasjeromet :P
    Last edited by tb-aerox; 26-01-2011, 03:02. Reason: mer info

  • #2
    denne adopteren regner jeg med har n¨har høytaler inn på ene siden og rca ut på andre? og da er det jo bare og ta høyre på høyre, venstre på venstre, + på + og - på -, regne abc'n så regner jeg med du må ha en rca kabel fra adopteren og til forsteren. høres greit ut det jording punket men greit og måle så du vet det er bra.

    noen nyere orginal spillere vet jeg det er mulig og få kjøpt ekstra utstyr til som f.eks rca utganger men vet ikke om det er noe til denne da jeg ikke har vært borti denne.

    du trenger også en remote strøm til forsterkeren. for og gjøre dette veldig enkelt som det virker som du vil så kan du stjele denne fra kjørelyset bak, så hver gang du skrur på lyset kommer forsterkeren, og siden lys er påbudt i norge vill du alltid haden på når du kjører

    et annet alternativ er hvis du har en elektrisk antenne på bilen bak som kommer opp hver gang du skrur på spilleren så er dette et veldig fint sted og ta styrestrømmen fra. da vil forsterkeren kun stå på når spilleren er på
    spiller: pioneer p88
    front: Hertz MLK 165
    sub: polk sr104 x2
    forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

    Comment

    Working...
    X