Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spm. ang. dobbel din spiller i mercedes w211 ( e-klasse) 2007 mod

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spm. ang. dobbel din spiller i mercedes w211 ( e-klasse) 2007 mod

    Hei

    Lurer på om noen her har montert dobbel din spiller i sin e klasse 2002-2009?
    Mye jobb? Trenger jeg en adapter eller noe?

    Alle svar mottas med takk

  • #2
    Originally posted by _Joakim_ View Post
    Hei

    Lurer på om noen her har montert dobbel din spiller i sin e klasse 2002-2009?
    Mye jobb? Trenger jeg en adapter eller noe?

    Alle svar mottas med takk
    Det kommer ann på hvilken orginal spiller du har. Hvis du har en med alt innebygget fra før, og ingen enhet i bagasjen er det enkelt. Du trenger monteringsramme og kabeloverganger.
    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

    Comment


    • #3
      så langt jeg har funnet ut er at man trenger en can bus i det minste, lenge siden jeg har sett på dette men skal til med dette til sommeren selv..

      tenker du å prøve å beholde ratt funksjoner osv?

      dessuten, kommer det an på hva slags utstyr som står allerede i bilen. dvs om det står bose på høytaler coverene eller ikke eller om du har harman utstyr fra før osv..

      du kan jo se om du forstår noe av denne:
      http://www.connects2.co.uk/pdfdocs/a...to_CAN-Bus.pdf
      Last edited by Noobdelux; 10-01-2011, 14:13.

      Comment


      • #4
        Hvis bilen ikke har aktivt system, så trenger du canbus adapter, antenneadapter og faciapanel. Og evt rattadapter til den nye spilleren, om du har multifunksjonsratt
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Hei

          Jeg har den "billigste" moddellen og uten agw enheten baki.

          Har lyst til å beholde funksjonene på rattet ja og har ikke bose eller noe sånt , skal se nærmere på den linken og se om jeg skjønner noe derfra.

          Virker ikke som det er så altfor mye jobb utfra det som dere sier her.

          Fant en tøff spiller som passer i uten monteringsramme så lurer veldig på å kjøpe den:
          http://www.cars-electronics.com/doub...rol_p1329.html

          Comment


          • #6
            sifra hvis det blir noe av den spilleren da

            Comment


            • #7
              Det skal jeg gjøre vettu

              Comment


              • #8
                Det står at den er til W219. Passer den da i W211?

                Jeg ville styrt laaaaangt unna den, og lignende, jalla-spillere. Har vært borti noen slike, som kunder har kjøpt på finn, og skal ha hjelp til når de ikke virker lenger, eller de ikke passer så bra som de ble lovet. Det er bortimot garantert at disse har masse softwarefeil, lar seg ikke oppgradere i ettertid, da leverandøren har sluttet å lage spilleren og den nye softwaren passer ikke de gamle spillerne osv osv osv.

                Finn heller en brukt Kenwood, Pioneer el.l.
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  Står w211 også der, og 211 og 219 går overends Men siden du sier det bir jeg veldig i tvil ja. Kansje bedre å gå for kenwood eller pioneer eller noe da, men vil jo gjerne ha så jeg kan styre den med rattet. Hva med blaupunkt feks? Har du noen tips? Linker til spillere?

                  Comment


                  • #10
                    halla.. jeg fant denne, si fra om du forstår mere enn det jeg har gjort a : P

                    http://www.mercupgrades.com/display_article_list.php

                    Comment


                    • #11
                      Skjønte ikke helt hva jeg skulle lese i den liinken:P feil link?

                      Comment


                      • #12
                        hmm ok på venstre side kan du velge type bil, la den stå på "any" i kategorier.. og søk

                        Comment


                        • #13
                          Men tenker du fortsatt på å sette i dobbel din eller er det å oppgradere til comand du tenker på med denne linken ?

                          Comment


                          • #14
                            yupp det blir dobbel din fra enten pioneer alpine eller kenwood.

                            subben blir kanskje en fra brax *evilgrin* : P

                            Comment


                            • #15
                              Ja tror det blir tøft med dobbel din tenkte å sette meg ordentlig inn i dette i helgen og ta ut spilleren som er i bilen å se hvordan det ser ut der hvertfall er så lenge siden sist jeg kikket der så husker ikke helt hvordan det ser ut

                              Comment

                              Working...
                              X