Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spørsmål om spiller og kobling

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spørsmål om spiller og kobling

    Originally posted by San22_
    Er veldig sugen på de focal 165KRX2


    ps: spilleren har ankommet, hentes imorgen tidlig
    Rakk ikke hente den til morran pga jobb, blir henta kl 5 i dag

  • #2
    Da har jeg hentet spilleren ;-) Har aldri sett så mye kabler med en spiller i hele mitt liv:P Er det meningen at man skal koble ALLE til bilen osv, eller er det mye ekstra greier?

    Jeg trodde jeg kun trengte en iso overgang og så koble rett inn i spilleren, men nå vet jeg ikke :P Tror jeg må nesten få noen andre til å gjøre det hvis alle kablene må kobles?

    Comment


    • #3
      TakeTheTime sier sikkert ikke nei til å se på det, om du likevel skal få han til å montere det andre
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #4
        Alt skal ikke tilkobles, det ligger en iso-overgang nederst i esken, men litt usikker på om den passer bilen din. Vet ikke om det er modellbestemt.

        TTT, kan sikket ordne det som Tony sier

        Comment


        • #5
          Originally posted by gooner87 View Post
          Alt skal ikke tilkobles, det ligger en iso-overgang nederst i esken, men litt usikker på om den passer bilen din. Vet ikke om det er modellbestemt.

          TTT, kan sikket ordne det som Tony sier

          Skal ikke gjøre noe annet før om en stund, så ønsker å få spilleren på plass frø det. Skal snakke med de på bilmekonomen, kanskje de kan gjøre det for meg, hvis det ikke er dyrt

          Comment


          • #6
            Originally posted by San22_ View Post
            Skal ikke gjøre noe annet før om en stund, så ønsker å få spilleren på plass frø det. Skal snakke med de på bilmekonomen, kanskje de kan gjøre det for meg, hvis det ikke er dyrt
            Du kan jo bare høre med Bilstereosenteret som driver med dette til daglig. Bedre å bruke en bilstereobutikk

            Comment


            • #7
              Kanskje Joakim gidder å ta det en dag Han har jo startet opp en dynaBel-avdeling i Tønsberg nå.
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment

              Working...
              X