Announcement

Collapse
No announcement yet.

Demontering av sidepanel - Audi Coupe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontering av sidepanel - Audi Coupe

    Hei og god kveld

    Jeg luuurer på om jeg kanskje har prøvd å spørre om dette tidligere, men siden jeg ikke finner igjen tråden for å bumpe denne, så jeg prøver til her.

    For å gjøre noe med anlegget mitt nå som kassa er blitt slunken igjen, så vil jeg få dempa og kanskje byttet ut elementene som sitter montert i sidepanelene bak i Coupé'n.

    Der får jeg dog problemer, for jeg får ikke av panelet samme hva jeg gjør. Jeg har fjerna en skrue midt i b-stolpen og en i bunn av panelet, også inn mot b-stolpen. Jeg får tilsynelatende hekta av panelet fra vinduskarmen, men det ser ut til å henge igjen i bakkant. Der ser jeg da selvsagt ingen skruer eller lignende.

    Er det noen som har gjort dette og eventuelt har noen tips? Jeg føler ikke jeg bør ta i mer heller, da jeg tror jeg allerede har klart å gjøre litt skade på det ene panelet.. :P

    Takk på forhånd for eventuelle tips
    Alpine 137BTi
    B² Audio = Lyd


    '97 E39 528

  • #2
    Never mind this one.. fikk ånden over meg i kveld og så en unbraco-bolt jeg ikke har tenkt over tidligere, bolten var det som baksetene klikkes fast i i toppen av bakseteryggen, så etter å ha løsnet denne kom jeg til ett sett med skruer som ikke var synlige tidligere :P

    Nå blir utfordringen å få løst de gamle elementene fra platene det er snakk om, sette i nye, kable om, legge på demping i platene og ut i karosseriplatene.. og sikkert mye mye mer!

    Spørs også hva slags elementer som skal inn her :P
    Alpine 137BTi
    B² Audio = Lyd


    '97 E39 528

    Comment


    • #3
      Fiks en prosjekttråd når du setter igang da! Har ikke sett mange folk fra Lillehammer her
      Bmw e34 520:
      Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

      Comment


      • #4
        Får se om det går an å få til noe sånt etterhvert ^^
        Alpine 137BTi
        B² Audio = Lyd


        '97 E39 528

        Comment

        Working...
        X