Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pinout på Pioneer 7600/8600/9600/860/960

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pinout på Pioneer 7600/8600/9600/860/960

    Hei,

    Trenger litt hjelp, hadde tyvradder på besøk i natt som var og dem har forsøkt få med seg min kjære DEH-P8600MP, men takket være en genistrek av meg som involverte litt stålwire og skruene i isomonteringen til spilleren klarte dem ikke få den med seg.

    Men, dem klarte hærpe det til litt allikevel.

    I pluggen inn bak spilleren sitter det jo flere ledninger og disse er dratt ut av multipluggen.

    Hvis man ser pluggen fra baksiden (når den står inni spilleren) er jord/svart øverst til venstre og strøm/gul nederst til venstre. Hos meg er den røde/strøm samt remote/blå dratt ut av multikontakten. Siden jeg har rensket kontakten for høyttalerkabler er det derfor veldig vanskelig å finne ut hvor disse to skal.

    Kunne noen vært snill å se på sin hvordan denne skal være, enten på en 8600 eller på 7600/8600/9600/860/960/9800BT (som alle bruker samme CDE7701 kabel)?
    /////ALPINE Mobile media solutions
    Lotus by seas
    BR?X German car audio

  • #2
    Problem løst

    Fant løsningen selv, så for senere referanse har jeg lagt ved ett bilde fra service-manualen som viser riktig kobling. Legg dog merke til at jeg fant ut at selv om Pioneer selger CDE7701 som reservedel til alle nevnte spillere så er faktisk tilkoblingen på 760 og 7600 _ikke_ lik. Bildet er tatt fra 9800BT service-manual.
    Attached Files
    /////ALPINE Mobile media solutions
    Lotus by seas
    BR?X German car audio

    Comment

    Working...
    X