Announcement

Collapse
No announcement yet.

Høyre side foran kommer og går..Blir svakere, for så å komme igjen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Høyre side foran kommer og går..Blir svakere, for så å komme igjen

    Som topic sier. Har problemer på bilen til samboeren at lyden på høyre side foran plutselig blir mye svakere enn på venstre side, og plutselig kommer igjen med den styrken den skal ha.

    Anlegget er koblet slik at sub er på egen forsterker, og 2 6,5" og 2 diskant foran er koblet på en 4kanaler. Ingenting er kjørt på spiller.

    Noen som har noe greie på hva jeg kan sjekke ?

  • #2
    Høres ut som noe dårlig kontakt. Har du gått over alle kabler og testet?

    Comment


    • #3
      Er det på alt av lydkilder dette gjelder?
      CD, Radio, Aux etc etc?

      I min søsters Octavia, var hun plaget med noe ala ditt problem. Og det skjedde bare når hun spilte av musikk via Aux / iPod. Saken var at AUX kabelen var blitt dårlig.
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • #4
        Hun spiller kun CD i bilen sin..Har ikke testet alle kabler nei..Men det kan jo være en kabel som er dårlig..Kanskje phonokablene ?

        Comment


        • #5
          størst tjangs for en phonokabel vil jeg tro ja. En høytaler kabel så er det somregel lyd eller ikke lyd. Om feks den ytre delen av en rca kabel ikke har kontakt så er det vel ofte at lyden kan bli lavere om jeg ikke tar feil.

          Comment


          • #6
            Er det sånn at lyden kommer og går når døra åpnes/lukkes? Er det noen kabelskjøter i døra?
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment

            Working...
            X