Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny spiller (Alpine 9855r) lager ulyder...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Okei, da gjør jeg det. Nå skrur jeg det sammen igjen her.
    Edit: Kjører meg en liten tur etterpå, ser om det er borte.
    Virker som knappene er mer faste/kompakte nå hvertfall!
    Last edited by TakeTheTime; 27-04-2010, 19:09.
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • #17
      Da har jeg fått kjørt en liten runde, og hørt på en lydløs spiller.
      Jeg klarte å fikse lyden, sånn sett er jeg imponert, men....




      Tenkte ikke på at det kunne påvirke belysninga.
      Ved første øyekast syntes jeg det så stygt ut,
      men justerte til en organge-brun belysning
      som gjorde at det nesten så LITT tøft ut...?
      Har jo nå en "unik" belysning? Hva synes dere!?

      Man ser hvertfall tydelig hvor jeg har "dempa"!
      Vet ikke hvordan det blir i dagslys da men...
      Last edited by TakeTheTime; 27-04-2010, 23:13.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • #18
        Dette har jo blitt en liten Worklog/How-to for andre som har samme problemet også, det er BRA!!

        Og skulle du bli misfornøyd med fargen i dagslys, så kan du vel bare åpne og finne på noe annet lurt?

        Du har jo hatt den opp en gang allerede nå, så hvorfor ikke en gang til om det trengs?
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

        Comment


        • #19
          Nei det er sant, nå vet jeg hvordan det gjøres. Var egentlig ikke så ille!
          Har faktisk åpna/lukka det igjen 2-3 ganger, men ser for meg at det ikke vil
          synes like godt i dagslys. Vi får se, men den irriterende lyden er hvertfall HELT borte. Aahhh....
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • #20
            Det jeg tror du kunne gjøre for og fjerne den flekken.
            Du tar en limpistol, og limer en liten klatt på noe hardplast. Smører det utover. Så tar du skjærer det tørka limet slik den vil passe bak knappene, og vips, så har du en gjennomsiktig "dempe sak"

            Forsto du? Litt dårlig og forklare :P
            Runar E. Olsen ~ Moderator
            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

            Comment


            • #21
              Ja jeg skjønner hva du mener. Har ikke lim, men vi får se om jeg får fiksa noe. Takk skal du ha,
              men det kan faktisk hende jeg lar det være sånn inntil videre for jeg synes det så litt fancy ut.
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • #22
                Ble ikke så ille nei. Men tror jeg hadde blitt litt små irritert etter hvert. Kan jo se ut som en "lyspære" har gått :P
                Runar E. Olsen ~ Moderator
                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                Comment


                • #23
                  Ja, det er sant - eller en "halv" lyspære på to knapper, og en tredje som begynner å dra på åra?
                  Men den lille lyden var MYE mer irriterende! Ødela jo alle rolige sanger jeg hørte på under kjøring...
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                  Comment


                  • #24
                    hehe, baller av magnesium her ser jeg. :P

                    Hva med å bruke en bit klar plast, eller rulle en klump av en frysepose, da burde lyse trenge gjennom uten problemer.
                    Mvh. Damir

                    Comment


                    • #25
                      Det er bare det at jeg tror det må være mykt for at det skal funke like bra som den svarte tøystoffbiten, men kan prøve med frysepose, e.l. ja!
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                      Comment


                      • #26
                        Du bare la hele greia på like godt ja.
                        Jeg tenke at du skulle klippe ut en ruteform som gikk akkurat imellom hele veien og lime fast, litt pirk men.
                        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                        Comment


                        • #27
                          Åja skjønte ikke at det var det du mente, men det hadde vært ekstremt mye pirk ja! De "rutene" var jo veldig små og tynne. Kan prøve med folie/plast.
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                          Comment


                          • #28


                            Slik ble det i dagslys ^ og det synes nesten ikke da,
                            men allikevel tror jeg at jeg skal legge plastfolie der. Fikser det nå!
                            (hadde egentlig tenkt til å fikse kabler i dørene mine, men det regner så...)
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by J.T. View Post
                              Dette har jo blitt en liten Worklog/How-to for andre som har samme problemet også, det er BRA!!
                              Hey, check it out: "Know How Guides" Lagde like greit en liten How-to tråd jeg!
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment

                              Working...
                              X