Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny JVC KD-R511 vil ikke skru seg på.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny JVC KD-R511 vil ikke skru seg på.

    Hallo, jeg kjøpte ny spiller idag. (JVC KD-R511)

    Satt den i bilen rett utafor butikken, men den ville ikke skru seg på, så jeg gikk inn og fikk en ny.

    Satt denne i bilen når jeg kom hjem nå, men vil ikke starte den her heller... :S

    Har koblet i antenne, phono kabler, og ISO overgangen. Er det noen som tilfeldigvis har en liten idé om hvorfor den ikke skrur seg på?
    Tviler på att det er noe galt med den siden jeg har prøvd to stykker :P

    Noen som har peiling? Takker
    -Sondre

  • #2
    Uten at jeg har sett noe manual eller lignende på denne, så tipper jeg (siden den spiller av film) at det finnes en jordingskabel som skal kobles på handbrekket. Denne kan du koble rett på jord, slik at den fungerer når du kjører også. Den skal i utgangspunktet kun spille dvd når bilen står i ro.. Du kan jo dobbelsjekke dette?
    Sture Vedal

    Comment


    • #3
      Det er en brun kabel på iso overgangen som fulgte med, som ikke er koblet i noe, er det meninga att denne skal ha -12v i seg? Første spilleren jeg har sett med en brun leder på iso overgangen... :S
      -Sondre

      Comment


      • #4
        Funka ikke det heller...
        -Sondre

        Comment


        • #5
          Nei, da skal jeg ikke begi meg ut på noen flere ideer her. vil være kjipt om noe ble ødelagt etter anbefalinger på forumet.
          Sture Vedal

          Comment


          • #6
            Haha, fant ut av det Var bare + kabelen som var på feil sted i iso overgangen :P
            Litt capping og litt lodding, så starta den tilslutt :P
            -Sondre

            Comment

            Working...
            X