Announcement

Collapse
No announcement yet.

AA Mayhem eller Fi BTL ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by bass91 View Post
    Hmm tror nok jeg går for DD9518. men har et spørsmål.
    Den har jo dual 1 ohm spoler?, 1500w RMS og 6000w peak. Har en RF 2500-1BD som da gir 2500w @ 1ohm, må jeg ha en forsterker til den andre spolen også siden det er dual 1 ?
    Den komboen tror jeg vil funke kjempebra! og forsterkeren din yter nok litt mer enn 2500watt, mesteparten ligger vel på 3000-3300rms
    Mvh Werner Harstad

    Comment


    • #17
      Originally posted by berniebp87 View Post
      Den komboen tror jeg vil funke kjempebra! og forsterkeren din yter nok litt mer enn 2500watt, mesteparten ligger vel på 3000-3300rms
      ja tror de kommer til å funke bra sammen . ja følgte med papirer når jeg kjøpte den at ved høyere spenning gir den opp mot 3100w, men dette er da med skikkelig strøm. Ikke strøm fra de 2 maxima batteriene mine
      Roy "Rovdyr" Reppen

      Digital Designs + Rockford Fosgate =

      Comment


      • #18
        tror ikke du kommer til å angre på det kjøpet! dessuten er det jo en vannvittig pris til å ikke være brukt ei gang
        mvh Sindre Carlsen

        Comment


        • #19
          Originally posted by sicarlse View Post
          tror ikke du kommer til å angre på det kjøpet! dessuten er det jo en vannvittig pris til å ikke være brukt ei gang
          Enig der

          men lurte på om noen vet hvor stor kasse jeg bør ha til DD subben?
          har en opel calibra så er litt begrenset med plass hehe. tenkte å bygge kassen så den dekker 100% av bagasjerommet og det vil tilsvare ca 200liter. nok?
          Roy "Rovdyr" Reppen

          Digital Designs + Rockford Fosgate =

          Comment


          • #20
            Sist jeg så i en Calibra, er bagasjerommet ikke av den største kalibern.
            Lukket kasse kan være løsningen om du ikke har plass.
            Runar E. Olsen ~ Moderator
            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

            Comment


            • #21
              Originally posted by bass91 View Post
              Enig der

              men lurte på om noen vet hvor stor kasse jeg bør ha til DD subben?
              har en opel calibra så er litt begrenset med plass hehe. tenkte å bygge kassen så den dekker 100% av bagasjerommet og det vil tilsvare ca 200liter. nok?
              200 liter holder ja

              Du kan faktisk kjøre helt ned i 138 liter, men da blir det ikke fin lyd ved en normal tuning. 180-200 liter er helt topp det Og garanterer deg at du ikke kommer til å orke å utnytte subben skikkelig når du kjører til vanlig. For dette spiller ekstremt høyt!
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

              Comment

              Working...
              X