Announcement

Collapse
No announcement yet.

Biltema 95AH AGM batteri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Dette er meget gode batterier, hadde et Stinger SP2150 som tok kvelden etter år med godt bruk og må si at disse AGM batteriene til Biltema ikke akkurat er så mye dårligere. Fin pris kontra Stinger også
    Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

    Comment


    • #47
      Jeg er drittfornøyd med 80ahagm batteriet fra biltema ! Funker som bare det

      Comment


      • #48
        Atlas BX - Exide Sønnak - Biltema er akkurat det samme AGM batteriet og data er foretatt i -18 grader celsius. Ikke rart at disse batteriene er gode da
        CCA 760 på 70ah batteriet - CCA 800 på 80ah batteriet - CCA 860 på 95ah batteriet i -18 grader celsius er meget bra det.
        Skal kjøpe meg Biltema betterier neste gang jeg også, bare tull og betale i dyre dommer for de batteriene jeg bruker nå.
        Biltema sine andre batterier er kinesiske og produsert av Powerkingdom som også produserer batterierne for Fulmen - Euroglobe - Global - Exide Sønnak - med flere.....

        Link: http://www.atlasbx.co.kr/jsp/english...0AGM(09.6).pdf
        Last edited by Didrik Desibel; 04-09-2012, 17:49.
        1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

        Comment


        • #49
          såg tråden her inne , stakk og kjøpte meg 3 av dei batteria , fungerer utmerket

          Comment


          • #50
            Dette er virkelig gode batterier, bruker selv 2 stk 70ah og de er ikke noe dårligere en de såkalte "bilstereobatteriene" som jeg hadde tidligere til 3000,- kr stk
            Løp og kjøp, dette er mye for pengene syntes jeg.
            4 års garanti er jo heller ikke og forakte kan en si

            Comment


            • #51
              Biltema batterier i prosjekt Sharan

              Driver å bygger no stæsj i min Sharan 2003. Lurte på å montere 3 eller 4 av de største batteriene i dette oppsettet. Noen som har tanker rundt det? Burde holde med 4 he he. Her er oppsettet. Spent på hvor lenge det batteriene overlever

              Frontsettet blir :
              HELON 165-4 SPL


              Sub blir 2 Stk:
              DD 3515 2x2 Ohm Heavy Duty


              Forsterkere 2 Stk :
              DynaBel BF7501 - 1x750-2500 Watt RMS


              Forsterker til frontsettene og bakdør 1 Stk
              Mosconi GLADEN AS 200.4 forsterker


              Skal i et møte med butikksjefen til Biltema og se om jeg kan få de 90 Amp Agm batteriene billigere. Vet ikke om de holder, men det finner vi ut av. Vist ikke får noen sponse meg andre batterier he he

              Comment


              • #52
                Hjelper fint lite med masse batterier når dynamoen di sliter med å lade opp kunn ett slikt
                øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                Comment


                • #53
                  Hvorfor skulle dynamoen ha problemer med det?
                  Jonas Tautra
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                  Comment


                  • #54
                    Det lurer jeg også på? 140 Amp skal holde, og med voltmeter for batteriene montert, så ser man nivået på batteriene og lader de opp ved behov.

                    Comment


                    • #55
                      Nå har jeg kjørt med tilsammen 270ah batterier i hele sommer. Har enda orginaldynamoen i golfen (90a) men det har da ikke vært noe problem. Eneste jeg merker det på er visst jeg drar på så klarer den ikke holde ladespenninga, men er vel derfor man har de ekstra batteriene
                      Ole Petter Holelien
                      Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                      Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                      Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                      Comment


                      • #56
                        Disse Biltema batteriene er knallgode, bruker de ikke selv pr dags dato, men er noen i råne miljøet som har de og de er strålende fornøyd over lengre tids bruk. Blir slike når mine må byttes ut. De koster jo ikke en dritt i forhold til Odyssey batteriene jeg bruker i dag.
                        Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

                        Comment


                        • #57
                          Disse tåler IKJE frost under 5- ivertfall har byttet 2stk allerede
                          øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by vwperformance View Post
                            Disse tåler IKJE frost under 5- ivertfall har byttet 2stk allerede
                            Dette hørtes pussig ut. Jeg har et sånn batteri i bilen, og mitt har tålt -20. Har ikke vært kaldere enda, så under det vet jeg ikke.

                            Comment


                            • #59
                              tåler frost kjempefint. holder supert på strømmen til og med på småkjøring med mye start og stopp i -23. storfornøyd
                              FI SP4
                              LIB
                              Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                              DD4LIFE

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by vwperformance View Post
                                Disse tåler IKJE frost under 5- ivertfall har byttet 2stk allerede
                                Sikker på at det ikke er brukerfeil?
                                Jonas Tautra
                                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                                Comment

                                Working...
                                X