Announcement

Collapse
No announcement yet.

blinking av lys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • blinking av lys

    Hei, etter at jeg monterte dynamoen min nå så har alt av lys og instrumentlys begynt å blinke, ser også at volten er ustabil. Er det noen som vet hva det kan være?
    JBL GTI 145,8db

  • #2
    Ny dynamo eller?

    Hva viser volten ?

    Comment


    • #3
      Jepp, lenge siden, volten varier mellom 14-14,9v
      JBL GTI 145,8db

      Comment


      • #4
        Er det større dynamo enn originalt?Har du husket å oppgradere alle kabler i såfall?
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          Jepp 250A excessive amperage dynamo med ekstern regulator. Fikk problemer forrige helg med at mistet ladespenning og skiftet til den gamle for å komme meg på arbeid men har ordnet opp idet og satt på stordynamoen ihelga som var men sliter med at lysene blinker pga ustabil spenning. Hadde først dobbel opp med 53mm tb3 så tok jeg av den andre jordingskabelen på dynamoen og batteriet, bare for å prøve men ingenting fungerer. Det jeg tror det kan være er støy på kabelen mellom dynamo og regulator da jeg ikke har hatt dette problemet tidligere.
          JBL GTI 145,8db

          Comment


          • #6
            Hadde du dette problemet med originaldynamo mens du hadde den på igjen?
            Kom dette problemet plutselig med den store dynamoen?
            Har du målt hvor du får spenningsfallet?
            Jonas Tautra
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment


            • #7
              Hadde ikke dette problemet med gamle dynamoen eller første gangen jeg monterte stor dynamoen. Kom plutselig når jeg monterte dynamoen andre gangen.
              JBL GTI 145,8db

              Comment

              Working...
              X