Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ekstra batteri til anlegget.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ekstra batteri til anlegget.

    Driver å kobler anlegg i bilen. har lagt opp 35kvadrats pluss bak med solid sikringsholder. Det som er er at dette er en bmw e46. og jeg vet at av disse bilene er det noen som har org. plassering på batteriet bak. Det er altså god plass bak til et ekstra batteri.
    Saken er at jeg har et ekstra batteri stående. og nå som jeg allerede har lagt opp solid kabel er det vel kanskje like greit å smokke inn et batteri ekstra?

    Vil dynamoen tåle dette? noe annet jeg burde tenke på?

    - Golf 3 "Wide & Low" Prosjekt

  • #2
    ikke noe problem. bare pass på at det ikke er et batteri som slipper ut gass


    mvh kim

    Comment


    • #3
      ok! gass som i at det er sprekker i batteriet? har flere stående, men vet at det ene har en sprekke i toppen. tar det andre

      - Golf 3 "Wide & Low" Prosjekt

      Comment


      • #4
        Noen baterier slipper ut gass naturlig mens andre ikke gjør det. gå for agm batterier og du er safe
        Håper jeg sier det riktig no hehe :-)
        2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

        Comment


        • #5
          du kan ikke ha syrefylte batteri inne i kupeen. du kan ha gele/AGM batteri der
          FI SP4
          LIB
          Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
          DD4LIFE

          Comment


          • #6
            AGM er trygt og ha inne i bilen, kjør på
            Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
            Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

            Comment

            Working...
            X