Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ombygging av Dynamo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ombygging av Dynamo?

    Noen som vet hvor de evt kan bygge om dynamoer i Norge? har for øyeblikket en 80A org. Valeo dynamo i en Peugeot 306 (1.6 bensin) 1994 modell, og MÅ ha ny dynamo, da jeg har et beist av en orion som spiser spenninga fra 14.4 og ned til under 12 eller hvor jeg evt kan kjøpe større dynamo som er Bolt-On?
    Vil ha iallefall 120 A, fant noen på ebay på 110, men det blir for lite...

    Takknemlig for svar

  • #2
    Ombygging vet jeg ikke. men mechman dynamo f eks fra usa.der får du vel opp til 400 ampere pr dynamo hvis jeg ikke tar helt feil. gode batterier er heller ikke dumt.

    mvh kim

    Comment


    • #3
      Originally posted by kimafro View Post
      Ombygging vet jeg ikke. men mechman dynamo f eks fra usa.der får du vel opp til 400 ampere pr dynamo hvis jeg ikke tar helt feil. gode batterier er heller ikke dumt.

      mvh kim
      hjertelig takk! men dæven til priser

      Edit: de hadde heller ikke til min bil, eller til Peugeot i det hele

      Comment


      • #4
        Har du sendt mail og spurt?? Send med alle nr du finner på dynamohuset og hvem som har fabrikert den, så finner dem sikkert noe som passer

        Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
        Remi Lilleng

        Comment


        • #5
          Hvordan er batteribanken din?
          Ole Petter Holelien
          Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
          Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
          Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

          Comment


          • #6
            Originally posted by ymer34 View Post
            Har du sendt mail og spurt?? Send med alle nr du finner på dynamohuset og hvem som har fabrikert den, så finner dem sikkert noe som passer

            Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

            Sendte mail og spurte ja! har skrevet det som står på den og håper på det beste!

            Judys: har bare org. Batteri enda, men har ekstra batteri stående, og 15M 53mm2 på vei, Stinger batteriseparator, 3x300A automatsikringer og div. Stasj

            Comment


            • #7
              Da løser det seg sikkert, de hadde heller ikke dynamo spesifikt til min bil, men etter å ha sendt dem nr og bilde av den så laga dem en til meg, koster flesk men lønner seg i lengden, har allerede planer om en dynamo nr2:-)

              Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
              Remi Lilleng

              Comment


              • #8
                Originally posted by ymer34 View Post
                Da løser det seg sikkert, de hadde heller ikke dynamo spesifikt til min bil, men etter å ha sendt dem nr og bilde av den så laga dem en til meg, koster flesk men lønner seg i lengden, har allerede planer om en dynamo nr2:-)

                Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
                Hva kommer dynamoen på da?
                2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

                Comment


                • #9
                  Jeg betalte rundt 5k inkl moms og tollgebyr.

                  Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
                  Remi Lilleng

                  Comment

                  Working...
                  X