Det sies vel at det minst bør være 10grader, og helst mer, så da ville jeg nok ihvertfall stengt meg inne i bilen med varmen på fullt, så det blir ordentlig varmt inni der.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003
Collapse
X
-
Hehe. Varmen i bilen mener du? Er ikke så sunt å stå inne i en stengt garasje med motoren igang tror jegOriginally posted by Dibbern View PostDet sies vel at det minst bør være 10grader, og helst mer, så da ville jeg nok ihvertfall stengt meg inne i bilen med varmen på fullt, så det blir ordentlig varmt inni der.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Xmech er hvor lang slaglengde den har mekanisk en vei.
Xmax er linear slaglengde hvor spola er innen for magnetens begrensning.
Correct me if I`m wrong anyone?
uansett slik jeg forsto så er det vel xmech som er inter. i dette tilfelle siden du skal lage griller hvor du er sikker på at elemente ikke tar borti?
Comment
-
Stemmer. Skal sjekke om jeg har en centimeter å gå på med det jeg har mekka nå
Kan bli bra.

^Som du ser på bildet sitter høytaleren sånn at membranen er ganske nære kanten øverst til høyre.
Grillen jeg har lagd har en kant (for å kunne feste den) som går litt innenfor, og er derfor litt over membranen der...¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Kjørte hjemover fra en kompis for litt siden, og cranket de nye høytalerne ganske høyt denne gangen.
Knallbra lyd! Gleder meg til å dempe, osv. Koser meg med Polk, håper bare jeg løser det lille problemet mitt.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Hey, fant noe på YouTube.
En aldri så liten filmsnutt med SR-frontsettet.
Han har bare brukt en grei mikrofon, men allikevel
hører man hvor bra disse er. Særlig på første sangen:
Linky
Og her er et dårlig mobilklipp fra bilen min foran: YouTube
Her ser man hvertfall tydelig hvordan det ser ut der da...
Det neste på prosjektlista:
-Dempe hele bilen (gjøres i uke 8)
-Nye kabler og trekke noe på nyttLast edited by TakeTheTime; 02-02-2010, 20:55.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment

Kom ikke på ordet bare, hehe. Ok skal teste det. Bare lurer pga. at jeg driver å lage passende deksler
Comment