Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • På Pioneeren så er det en liten lednigsstump som man først kobler på alle signalkablene, og deretter kobler man den kabelstumpen inn i spilleren. Kjekt! Da slipper man også å rote med hvilke signalkabler som skal hvor ved en montering etter en demontering.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • Aha da skjønner jeg, høres MEGET kjekt ut ja.
      Må si jeg gleder meg til å ble kjent med en ny spiller!

      Demo 1

      ^ Men må si jeg kommer til å savne denne også,
      er et opptak jeg tok for noen dager siden...
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • Skal bli morro å høre om du hører reel forskjell på den vs den Alpine'n du har.
        ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
        Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

        Comment


        • Ja, det blir spennende. Jeg tenker på hvordan det låter vs. Alpine med akkurat samme innstillinger,
          for jeg har jo blitt fortalt av mange at lydbildet blir så mye bedre i bilen min med høyre/venstre-kontroll,
          og da tviler jeg ikke på at lyden blir bedre. Men sånn generellt har jeg fått inntrykk av at de fleste Alpine-
          spillere låter litt klarere og mer åpent, jeg merka hvertfall det da jeg bytta fra Pioneer DEH-3000MP til
          Alpine CDE-9880R - og det var da uavhengig av innstillinger/justeringer, de hadde nesten ikke noe...
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • Meget imponert! Mye inspirasjon og hente her siden vi har samme bil. Pioneer P88RS-II Følger spent videre i tråden din =)
            DCpower Dynamo 270a
            2stk Fi BTL n2 12"
            RF 2500.1 bdcp
            XSpower D3400

            Comment


            • Takk skal du ha! Helt lik bil, har du combi også? Årsmodell, motor, osv.?
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • Det er en 2002 mod, combi, din er 1 år nyere, men helt lik, bare min er svart hehe.
                DCpower Dynamo 270a
                2stk Fi BTL n2 12"
                RF 2500.1 bdcp
                XSpower D3400

                Comment


                • takker for handelen og prøve lytinga av anlege ditt :P utrolig digg lyd du har og instalasjonen baki ser enda bedre når du ser i virkligheten .det ser bra ut på bildene og men blir noe helt annet i virkligheten. la heler ikke merke til bolten når jeg så baki i stad :P stå på videre
                  ole k bergerud til tjeneste
                  b2 aduio. ddaudio.alpine.kenwood.focal.dynabl.Crescendo

                  Comment


                  • Originally posted by dvx View Post
                    Det er en 2002 mod, combi, din er 1 år nyere, men helt lik, bare min er svart hehe.
                    Nice! 1 år er jo ingenting. Har du den flotte 'black-silver edition' også du kanskje?
                    Og forresten, har du sett igjennom alle de 68 sidene med snikksnakk?

                    Originally posted by luckys View Post
                    takker for handelen og prøve lytinga av anlege ditt :P utrolig digg lyd du har og instalasjonen baki ser enda bedre når du ser i virkligheten .det ser bra ut på bildene og men blir noe helt annet i virkligheten. la heler ikke merke til bolten når jeg så baki i stad :P stå på videre
                    Nå hørte du bare på passasjersiden da (skjønte ikke hvorfor du ikke ville høre fra førerposisjon?), og uten subben.
                    Takk skal du ha for en fin handel ja, håper du blir fornøyd med spilleren (sendte deg en ekstra melding forresten)!
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                    Comment


                    • Fint batteri da gitt!! veldig GULT
                      Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

                      Comment


                      • Originally posted by Alpine306 View Post
                        Fint batteri da gitt!! veldig GULT
                        Takk for det. Ja, veldig gult dah, men synes ikke det gjør noe forløpig. Kanskje jeg skal lakkere det svart også etterhvert?
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                        Comment


                        • jeg syntes det lått helt rått der jeg satt jeg :P .
                          er fornøy med spiller utrolig digg spiller
                          ja så det nå. sier i fra vis jeg trenger hjelp med spillern
                          ole k bergerud til tjeneste
                          b2 aduio. ddaudio.alpine.kenwood.focal.dynabl.Crescendo

                          Comment


                          • Originally posted by luckys View Post
                            jeg syntes det lått helt rått der jeg satt jeg :P .
                            er fornøy med spiller utrolig digg spiller
                            ja så det nå. sier i fra vis jeg trenger hjelp med spillern
                            Det er godt å høre. Glad du likte spilleren, det er fortjent - betalte jo bra for deg.
                            Kommer til å savne den spilleren, så lov meg å ta godt vare på'n...

                            Originally posted by GENEXXA
                            Fikk han ikke med kabelen som skal baki spillern?
                            Btw, jeg mener den ikke går overens med Pioneer. Mulig jeg tar feil, men tviler :P
                            Net det stemmer, han fikk den ikke med da han hadde fra før.
                            Jeg vet at kontakter til Pioneer og Alpine er forskjellige også,
                            men det tar jeg når jeg får Pioneer'en. Jeg kommer ikke til
                            å kjøpe noen ISO-overganger da heller (liker det ikke),
                            så da blir det skjøting av kabler osv. her altså...
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                            Comment


                            • Pioneer og alpine kontakta ser rimelig like ut, men er litt forskjellig. Men aldri i verden prøv å finn på å koble de omhverandre, da noen strømkabler sitter anderledes på pioneeren.

                              Comment


                              • Originally posted by TakeTheTime View Post
                                Nice! 1 år er jo ingenting. Har du den flotte 'black-silver edition' også du kanskje?
                                Og forresten, har du sett igjennom alle de 68 sidene med snikksnakk?



                                Har ikke sett igjennom alle sidene, men holder på! =) Kommer vell en god del med updates i sommer regner jeg med? hehe
                                DCpower Dynamo 270a
                                2stk Fi BTL n2 12"
                                RF 2500.1 bdcp
                                XSpower D3400

                                Comment

                                Working...
                                X