Originally posted by OpelPower
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Opel Zafira OPC, Pioneer/dynaBel 5Kw
Collapse
X
-
Du må for all del ikke spille le på det volumet der du får 100v ut av utgangene! Da er du LANGT over klippegrensa på forsterkeren. Hold deg til maks 70v.Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
-
Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Det batteriet har jeg også lyst på :P
Hva kom det på totalt fra USA? Er RT ikke sant? Motsatt poler enn det man får tak i europa ja?Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Er 1500RT ja...R står for "right posetiv pol"Originally posted by GENEXXA View PostDet batteriet har jeg også lyst på :P
Hva kom det på totalt fra USA? Er RT ikke sant? Motsatt poler enn det man får tak i europa ja?
3400 kom det på her... Smatt rett på plass i bilen
Tråden: "Hvem skaffer Odyssey PC1500RT, posetiv pol på høyre side? "
"www.qualitypowerauto.com leverer batteriet til 450dollar med frakt... samma pris som 1500 serie i norge pluss moms...
USPS Priority International delivery - $191.60"Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Du kunne har spart litt ved og bruke JetCarrier.
Om jeg bestiller, blir det med JetCarrier. Kommer sånn grovt regnet på 2500,-Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Synnes det var enklest å bare trykke bestill jeg, så lenge ikke det ikke kom under alternativene så blei JetCarrier ikke det...Originally posted by GENEXXA View PostDu kunne har spart litt ved og bruke JetCarrier.
Om jeg bestiller, blir det med JetCarrier. Kommer sånn grovt regnet på 2500,-Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
På tide med litt oppdateringer nå...
Har fått bytta ut hoved enhet til en Alpine 9887R, likte ikke helt den gamle 2 din spilleren fra Alpine. Var litt for dårlige innstilings muligheter.
Skal også hive ut den dobble basskassa og sette inn den gamle 1x15" kassa jeg hadde i Astran.
Gjør dette da jeg ikke var fornyd med lyden i den dobble, samt at jeg tranger litt mere plass i bagasjen..
Den enkle 15" kassa passa perfekt i dyben så den sitter som støpt i oppbevarings kassa mi.
Måtta bare kappe ut litt til plass til elemente og porten
Comment
-
Comment

Comment