Deksel over litt saker og ting her så er dette VELDIG godkjent i EMMA-sammenheng vil jeg tro 
Detta blir bra veitu! Lyd før du aner ordet av det

Detta blir bra veitu! Lyd før du aner ordet av det

), men tror det tåles å justere ned delefrekvensen litt så en får løftet de frekvensene opp litt.. ligger på 200hz deling mellom mellomtone/midbass nå..
Prøv 24dB for å se om det hjalp noe. Det morsomme med aktiv deling er jo at man kan leke seg litt og se hva som skjer når man gjør det ene eller det andre 

Prøv 24dB for å se om det hjalp noe. Det morsomme med aktiv deling er jo at man kan leke seg litt og se hva som skjer når man gjør det ene eller det andre 

På normale volum, så er jeg iallefall VELDIG fornøyd med hvordan det låter selv nå, til tross for veldig lite EQ bruk enda

Ser hvertfall ut som det.
hvis du trenger mål til en diskret installasjon i bagasjen så kan jeg ta mål av mitt

Det spiller pent i mine ører, og rett høyt også faktisk
Men skal nok få det bedre justert av noen som driver med dette etterhvert tror jeg. For å hente ut det beste mulige resultat tenkte jeg..
hvis du trenger mål til en diskret installasjon i bagasjen så kan jeg ta mål av mitt

Har kjøpt ny blokk/topp nå, fullt maskinert, balansert ++, med smidd innmat.. Tenker vi skal strekke oppimot 500hk 650nm ut av den, og da er turboen tom. Det får holde i en bruksbil som skal kjøre ungene til barnehagen daglig.. Montering av dette skjer nok neppe før til våren/sommeren dog. Nå skal jeg bruke den en stund først

Comment