Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stianuno's s124 SQL prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ja, den blir vel for spei som du sier... Men jeg kapper alle platene på frihånd med stikksag så jeg gidder ikke og lage noe skikkeligt før jeg har/får låne ei bordsag
    Vil tro det blir ok med avstivning...

    Jeg har ikke giddet og stresse med di brakettene siden du hadde knapt med tid før jul, men ja vi har jo en deal

    Comment


    • #47
      Originally posted by Stianuno View Post
      Ja, den blir vel for spei som du sier... Men jeg kapper alle platene på frihånd med stikksag så jeg gidder ikke og lage noe skikkeligt før jeg har/får låne ei bordsag
      Vil tro det blir ok med avstivning...

      Jeg har ikke giddet og stresse med di brakettene siden du hadde knapt med tid før jul, men ja vi har jo en deal
      Oki , du kan jo ta ei sånn kappsag å bygge den om litt. Jeg kan vise bilder litt senere av den jeg har. Samme patent som på en fres

      Sparer MASSE tid

      EDIT : Mener SELFØLGELIG sirkelsag! Ikke kapp sag :P bekleger heheh. Ja , kan ta å lage en tråd
      Last edited by Jobbe88; 15-12-2009, 23:26.

      Comment


      • #48
        Kjør på! Lag en tråd med bilder i know how

        Comment


        • #49
          I dag reiv jeg ut alt av interiør og la opp alt av kabler, blir ikke tatt noe bilder før jeg nermer meg slutten av byggingen.

          En ting jeg gruer meg til og det er justeringen av anlegget på den Alpine spilleren, makan til uforståelig bruksanvisning har jeg ikke vert borti før:P

          Comment


          • #50
            i min bok til alpine var d veldig bra forklart, så d skjønner jeg ikke
            Ronny Karlsen
            02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
            96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
            Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

            Comment


            • #51
              Originally posted by Stianuno View Post
              I dag reiv jeg ut alt av interiør og la opp alt av kabler, blir ikke tatt noe bilder før jeg nermer meg slutten av byggingen.

              En ting jeg gruer meg til og det er justeringen av anlegget på den Alpine spilleren, makan til uforståelig bruksanvisning har jeg ikke vert borti før:P
              Slutt å klag og juster videre
              No Windows-crap,just Mac Power

              Comment


              • #52
                Ja det går sikkert greit Er bare så usikker på dette med aktiv deling og tidskomp, man kan lese om det til man blir blå i tryne men man er jo like dum nå man skal gjøre det i praksis:P

                Er det noen i nærområdet/Molde området som kan dette?

                Comment


                • #53
                  står jo på en fin måte i alpineboka dette
                  Ronny Karlsen
                  02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                  96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                  Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Stianuno View Post
                    Ja det går sikkert greit Er bare så usikker på dette med aktiv deling og tidskomp, man kan lese om det til man blir blå i tryne men man er jo like dum nå man skal gjøre det i praksis:P

                    Er det noen i nærområdet/Molde området som kan dette?
                    Er ikke brukeren r3mark her inne fra det området. Tror nok han kan få fram godlyden etter prosjekttråden hans å dømme. Ellers gåes det jo i detalj i flere tråder av bl.a oraklet Joakim Skovlund angående forskellige oppsett.
                    Raymond Pedersen

                    Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                    Tar det som det kommer, og løser det som det går.

                    Comment


                    • #55
                      Har støpt diskanthus i a-stolpe dekslene i dag










                      Anbefaler ingen og prøve dette uten hansker:P

                      Nå stikker jeg og monterer inn setene i bilen, kansje det blir lyd i morra

                      Comment


                      • #56
                        Er det lik/samme vinkel på Høyre og Venstre side eller? Den "grøten" du har laget.... Det er polyester og glassballonger eller er det noe anna?
                        Under Diskantringene er det litt mørkere farge på plast-dekselet. Er det et slags "festemiddel" for at den blandinga skal sitte eller?

                        Du har litt pussing framfor deg.... Kansje vært greit med et par reimer og noe ildvann så blir vel "alt" pussa
                        No Windows-crap,just Mac Power

                        Comment


                        • #57
                          Hehe, hadde ikke sagt nei takk til reimer og ildvann Nei man må vel bare innse at man er en sliten familie far og pusse selv

                          Ja det er lik vinkling på begge sider, vinklet i ørehøyde mot et pungt midt over der hvor baksetene ville ha vert.
                          Den grøten er vanlig støpeplast med fyllstoff, legger ut linker til deg:

                          http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=506

                          http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=283

                          Kjøper du dette så har du mye støpeplast! Jeg tror jeg kan støpe 10 slike deksler til

                          Det mørke feltet du ser under baffelringen er støpeplast og herder som er smurt på (uten fyllstoffet/glassbalongene)
                          Det er for og få bedre heft på dekslet.

                          Comment


                          • #58
                            Begynner og bli diskanthus nå

                            Kom gjerne med tips til trekking, hvor man bør varme vinylen og slikt.
                            Varmes og formes vinylen før liming?












                            Comment


                            • #59
                              Satt oppe til halv 4 i natt, prøvde og trekke jævelskapen i vinyl men ikke fan om jeg får det til

                              Blir liksom så mye vilyl til overs når jeg skal avslutte, lurer på om jeg kansje må begynne strekkingen litt før?
                              Var litt skummelt og bruke varmepistolen, ble veldigt fort "brent"

                              Comment


                              • #60
                                blir varmt ja, ikke noe deilig å brenne seg XD
                                SQ Saab 9-3
                                Team dynaBel

                                Comment

                                Working...
                                X