Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stianuno's s124 SQL prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by GENEXXA
    2 barnsfar. Ikke værst.
    Er en del foreldre her har jeg fått for meg. Det er jo bra.

    Men hvor fikk du tak i det store B2 Audio klistremerket? Vil og ha! Hint hint jay :P
    Ja jeg har en gutt som er 2 år og 3 måneder, og ei lita tulle på 8 måneder
    Men, lidenskapen til lyd og bilde mister jeg aldri, har kino i kjelleren og stereo i bilen etterkvart

    Originally posted by Bassoflove View Post
    D stemmer bra.... Noen klarer ikke å få med seg føttene,og andre hakke peiiling på hvor "bæsa" demses har vært Jeg bruker å si det på en litt stygg måte og hvis en VIRKELIG tenker over det er det faktisk ganske sant: Alle kvinnfolk er noen JÆ...A LU...R&HO..R og vi liker dem Play on
    Hehe, kunne ikke sakt meg mer enig En dag kommer jeg oppover og inspiserer ludrene dine


    Originally posted by TakeTheTime View Post
    Må si du fikk til frontsett-oppsettet skikkelig fint! Bra vinkling og fine trekk
    Takk for det mr.clean

    Comment


    • Synes du skreiv i en anna tråd tidligere at det var bare rævva og ha mellomtona nedi dørtrekket, Holmen?
      Leggen din er helt bruun
      haha

      Men.. ser bra ut!
      Last edited by Marius; 01-05-2010, 11:29.
      Old school fool

      Comment


      • Det er ikke en mellomtone, men en midbass, såpass burde da du vite.
        Mellomtonen ligger i dasjen Her er det kunn underboksa di som er brun


        Btw, skjønner ikke folk som kjøper dyre kompsett å setter mellomtonen i døra, så bortkasta!
        Låter ikke bra.
        Last edited by Stianuno; 01-05-2010, 16:58.

        Comment


        • Originally posted by Stianuno View Post
          Det er ikke en mellomtone, men en midbass, såpass burde da du vite.
          Mellomtonen ligger i dasjen Her er det kunn underboksa di som er brun


          Btw, skjønner ikke folk som kjøper dyre kompsett å setter mellomtonen i døra, så bortkasta!
          Låter ikke bra.
          Synes du hadde avbilda settet tidligere her en plass og slik som jeg så, så var det et 2-veis sett?

          Har ikke noe problem med mitt sett i døra.
          Låter vel bedre enn ditt uansett
          Old school fool

          Comment


          • Aha, jo kjøpte et 2veis da det var så billigt, bruker dls som mellomtone til jeg eventuelt kjøper noe bedre.

            Merkeligt at du syntes det låter så bra med mellomtonen som spiller rett inn i ankelhøyde, jeg klarer det ikke.
            hadde det vert noe tess så hadde vel alle montert mellomtonen der, men det er vel noe de ferreste gjør.

            Du får møte opp på brynhallen til helga så får vi en bedømming av begge bilene så kan vi jo snakke mer etter det

            Comment


            • Originally posted by Stianuno View Post
              Aha, jo kjøpte et 2veis da det var så billigt, bruker dls som mellomtone til jeg eventuelt kjøper noe bedre.

              Merkeligt at du syntes det låter så bra med mellomtonen som spiller rett inn i ankelhøyde, jeg klarer det ikke.
              hadde det vert noe tess så hadde vel alle montert mellomtonen der, men det er vel noe de ferreste gjør.

              Du får møte opp på brynhallen til helga så får vi en bedømming av begge bilene så kan vi jo snakke mer etter det
              Ahaa... så du skal dele aktivt da eller?
              For det delefilteret du fikk med til Morel har jo bare utgang til diskant og bass vel?

              Sier ikke at det "låter så bra", men synes ikke det noe gæli egentlig, låter helt greit
              Så jeg vil påstå at det duger og ha den der. Men at en plassering høyere opp ville helle i positiv retning tviler jeg ikke på

              Mulig jeg tar meg en tur til Brynhallen og kikker litt ja, bedømming av sierran? haha
              Old school fool

              Comment


              • Ja må dele på spilleren, får en pioneer DEX-P99R, kanskje jeg får til å bruke den, er litt old scool spiller det.
                Alpine skjønner jeg meg ikke noe på, er som å trykke på en gammel kalkulator

                Hvis du kommer med sierran så er du bare konge! Fylle full tank med fysel og ta noen burnouts forran publikum.

                Comment


                • Du har vel studert manualen jeg sendte deg?
                  [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                  Comment


                  • Ja litt, jeg hater å lese så jeg prøver å unngå det hvis jeg kan

                    Comment


                    • Haha Ganske greit oppsett på den, veldig greit å kunne justere nivå og fase på de forskjellige kanalene fra fjernkontrollen samtidig som en lytter, samt selvfølgelig delefrekvenser, kurvesteilhet osv da. Greiere enn å springe frem og tilbake fra bagasjerommet for enhver liten justering
                      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                      Comment


                      • Konge

                        Jeg elsker alt som er lett å bruke

                        Comment


                        • Du får den forresten på tirsdag innen kl 09 levert på døren, om posten er til å stole på Sender den express på mandag. Skulle få sendt den igår, men kom meg ingen vei da bilen min ser slik ut akkurat nå

                          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                          Comment


                          • ser da bra ut den bilen Haakon O sleng inn en Ølkasse/bruskasse og sats på at det ikke er kontroll i nærheten

                            jeg liker det jeg ser Stianuno meget pene dørsider.
                            pent arbeid ellers også
                            følger med her.
                            Mvh Tony Andrè
                            Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
                            Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

                            Comment


                            • Takk for det Toby


                              Har som smått begynt å støype en kasse, 55 liter netto
                              Tenker jeg blir til å bruke Dali bassene i helga, det er jo en sq konk

                              Skulle gjerne brukt B2 subbene men jeg venter på 2 til, og jeg gidder ikke å lage en ny kasse før jeg har alle 4.



                              Comment


                              • Noen 124 har "seter" nedfelt i det rommet der, slik at det blir en 7 seter...

                                8" tøft?
                                Old school fool

                                Comment

                                Working...
                                X