Hva gjør du med det metallsponet/støvet som det blir av den pussinga da?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
dynabelgolfen: Golf GTI 16v fæstbil!!
Collapse
X
-
Som neptyr sier, jeg blåser og vasker blokka før jeg setter sammen igjenOriginally posted by Typhon View PostHva gjør du med det metallsponet/støvet som det blir av den pussinga da?
Driver på nå, skal ned til jonny og hente topp paknings settet nå
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Da er motoren kommet på plass igjen
mangler fordeler, men den få jeg i morra

Tok en liten test i show spl, 1 minutt snittmåling med 2 åpne dører. Har mer å gå på, men fikk telefon fra sure naboer. Og d er langt til nermeste nabo her!!! så jeg kunne ikke teste mere i kvell. Men fikk da en grei score:

Spillte 147,4 i db også da....Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Du bor da flær kilometer onnja!Erik
Alpine CDA-7998R
Alpine SPX-177R 6-1/2"
Alpine SWR-1222D
Alpine MRV-F545
Alpine MRD-M1005
Alpine 6397CX 6x9''
Dynabel BF0804
http://www.bassrace.no/
Comment
-
Hvis du leste litt lenger opp i tråden, så hadde du sett at d var snakk om hvilke stempler jeg skulle bruke. Og hvis man setter i stemplene fra en valig golf 1,8l i en 16v motor, så går ventilene til helvete ja.Originally posted by eMTea View PostNå er dette offtopic da, men man ødelegger ingen ventiler så lenge timingen er riktig vel?Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Ser bra ut det der! Gleder meg til å få en lytt på finalen!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Lytt skal d så absolut bli mulighet tilOriginally posted by A.R View PostSer bra ut det der! Gleder meg til å få en lytt på finalen!
De som har sittet inni til nå har enten gått ut igjen eller blitt sittende, men da med pustevansker
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
å e e faen så læi tå ta bråke
nermast nabo`n

Comment