Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hertz Golf! 4x15" @ 30.000 Watt!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Øivind Sandvik View Post
    da er jo 98% av morroa borte men
    Hva? Har du ikke kraftig nok anlegg til å blåse av strikken? Da har du noe å jobbe i mot.

    Comment


    • Originally posted by trustno1 View Post
      Hva? Har du ikke kraftig nok anlegg til å blåse av strikken? Da har du noe å jobbe i mot.
      HAHA! Den var fin
      ?

      Comment


      • jobbes stadig mot det
        MVH, Øivind Sandvik
        sigpic
        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
        www.sandviksbassogbongel.com

        Comment


        • Var synd jeg ikke fikk hørt på golfen i dag blir vel å få høre på den til beste år?
          ?

          Comment


          • Originally posted by Question mark View Post
            Var synd jeg ikke fikk hørt på golfen i dag blir vel å få høre på den til beste år?
            HER er det lenge siden jeg har vært inne :O men ja golfen skal ut i 2015 også den
            MVH, Øivind Sandvik
            sigpic
            www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
            www.sandviksbassogbongel.com

            Comment


            • Du kan jo poste en samling av bilder i den formen bilen er nå? vil sparke igang tråden og gi oss noe å varme kroppen på i vinterkulden
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

              Comment


              • Originally posted by Defus View Post
                Du kan jo poste en samling av bilder i den formen bilen er nå? vil sparke igang tråden og gi oss noe å varme kroppen på i vinterkulden
                bilder liker vi

                mvh
                Harald
                The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

                Comment


                • Da var det 108 sider med sikling, gråting og rop latter!!!!
                  Fy faen for en bil! For et anlegg! For et prosjekt!
                  Du skal få en følger på facebook om jeg ikke følger deg allerede, men du må virkelig ikke slutte å oppdatere på forumet!
                  For dette er helt svinrått!

                  Comment


                  • Boy her er det lenge siden jeg har vært inne... Blir ikke så lenge til jeg lager en ny tråd her inne

                    Golfen er solgt men ny bil er vel under bygging snart
                    MVH, Øivind Sandvik
                    sigpic
                    www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                    www.sandviksbassogbongel.com

                    Comment


                    • *vente utålmodig*
                      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                      Comment


                      • Det var på tide... Liker!
                        never enough!

                        Comment


                        • Toppers Øivind blir vel en tråd på meg og etter kvert . påtide å få liv i forumet igjen

                          Comment


                          • Comment


                            • Vel... Hvor mange er det som er her inne om dagen da?? :P

                              Uten å annonsere dette noen andre steder enn her forløpig kan jeg jo si at jeg og kompissen som har dratt mest sammen på treff nå har 3 stk rene bilstereobiler i teamet!

                              Mange kjenner så klart til Volvoen som Jonas bygde,, den er snart klar for pensjonisttilværelse nå, så derfor har vi kjøpt tilbake Hertzgolfen... Planen for den er å ta over for Volvoen over litt tid samt rives ned å bygges opp på nytt igjen

                              Den siste bilen vi har skaffa oss er en 82 mod Ford Transit MK2,,, denne er Pr i dag heeelt nedplukka og blir om dagen pussa opp helt fra skratch,, dvs sveise inn nye hjulbuer samt rustsveise den under.. den har nettopp vært på sandblåsing så vi har liksom lagt lista litt høyt på denne...

                              Såe... bare en short info fra oss! tenkte faktisk å lage byggetråd på Forden her inne når den tid kommer
                              MVH, Øivind Sandvik
                              sigpic
                              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                              www.sandviksbassogbongel.com

                              Comment


                              • Facebook har vell tatt over alt for mye tror jeg..Synd, forumet var en gang i tiden veldig bra, og et bra samlingspunkt for oss bilstereo-interesserte😊


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                VW/Audi ende-tusi-ast!

                                Comment

                                Working...
                                X