Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hertz Golf! 4x15" @ 30.000 Watt!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fet video mister! Hairtricks med åpne dører er heftig. Du har har bra mye effekt i en liten bil!
    never enough!

    Comment


    • ja men jeg skal måle litt til... tallene er ikke der jeg vil ha dem enda. morrofaktorn er der ja

      Hvordan går det med veggen din ?
      MVH, Øivind Sandvik
      sigpic
      www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
      www.sandviksbassogbongel.com

      Comment


      • Trodde ikke du var så opptatt av tall jeg. Hva har du gjort for å stive av taket? (Står sikkert et sted i tråden din, men den er jo lang som gamle testamentet).

        Hos meg går det fremover, jobber mye med port enda, samt å få det tett rundt vegg! Har blitt hindret av en typisk tulleting... Tom for kabelsko. Har ikke kabelskotang, venter på at det kommer en forsendelse til butikken her oppe. Det spilte sånn passe lovende allerede før tett vegg og med ræva port, har ikke peiling ang tall. Fortsatt mye å hente antageligvis .
        never enough!

        Comment


        • Originally posted by Øivind Sandvik View Post
          Tøff film

          Har sagt det til deg Øivind.. Du må skru opp xD hehe

          Comment


          • Originally posted by bass-freek View Post
            Trodde ikke du var så opptatt av tall jeg. Hva har du gjort for å stive av taket? (Står sikkert et sted i tråden din, men den er jo lang som gamle testamentet).

            Hos meg går det fremover, jobber mye med port enda, samt å få det tett rundt vegg! Har blitt hindret av en typisk tulleting... Tom for kabelsko. Har ikke kabelskotang, venter på at det kommer en forsendelse til butikken her oppe. Det spilte sånn passe lovende allerede før tett vegg og med ræva port, har ikke peiling ang tall. Fortsatt mye å hente antageligvis .
            egentli ikke så veldig nøye med de tallene nej men hadde vært gøy med litt forskjell fra i fjor da skal stive av taket med et stag som skal gå fra enden av håndbrekket eller noe tenker jeg.. til nå er det bare dempa med noe biltemashit..

            å gå tom for kabelsko er en utrulig iriterende greie :P har skjedd det par ganger her også det :P
            MVH, Øivind Sandvik
            sigpic
            www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
            www.sandviksbassogbongel.com

            Comment


            • Originally posted by ThomasEK View Post
              Tøff film

              Har sagt det til deg Øivind.. Du må skru opp xD hehe
              ja det er jo ikke værre så
              MVH, Øivind Sandvik
              sigpic
              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
              www.sandviksbassogbongel.com

              Comment


              • Ja fram med termlab`n , Monter den på "dbdrag måten" og skru opp
                TEAM RE-LOUD
                Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                Comment


                • Var hos Herr Sandvik i dag og fikk en prøvelytt i golfen.
                  Opplevde synsforstyrrelser og urytmisk hjertebank. Til tider kjentes det også ut som om jeg ble løftet opp i setet av lydtrykket Av en eller annen grunn fikk jeg også et hysterisk latteranfall når bassen slo som verst.
                  En herlig opplevelse Anbefales på det sterkeste.
                  Tusen takk Øyvind.

                  Comment


                  • Originally posted by Slednekk View Post
                    Var hos Herr Sandvik i dag og fikk en prøvelytt i golfen.
                    Opplevde synsforstyrrelser og urytmisk hjertebank. Til tider kjentes det også ut som om jeg ble løftet opp i setet av lydtrykket Av en eller annen grunn fikk jeg også et hysterisk latteranfall når bassen slo som verst.
                    En herlig opplevelse Anbefales på det sterkeste.
                    Tusen takk Øyvind.
                    Bare hyggelig!

                    Artig at folk som har sett bilder og videoer av den på nettet kommer innom for en opplevelse!

                    velkommen tilbake ved en senere anledning og kansje et mere tullete bygg
                    MVH, Øivind Sandvik
                    sigpic
                    www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                    www.sandviksbassogbongel.com

                    Comment


                    • Klar til konkuransen på Dynabel eller ???
                      TEAM RE-LOUD
                      Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                      2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                      Comment


                      • Konkuranse mangler vell 10 desibell for å gi deg noe konkuranse hehehe
                        2 loud

                        Comment


                        • Originally posted by nav View Post
                          Konkuranse mangler vell 10 desibell for å gi deg noe konkuranse hehehe
                          så mye??? har de fått 166dB i ruta nå?

                          Liten update til enkelte:

                          jeg deltar i ESPL som vi alle vet måler dB i sete og ikke ruta.

                          på rudskogen i fjor fikk den volvon 158dB og noe i ruta men 151dB?? i sete.. jeg har rundt 156dB på ruta på sinus men 154dB i sete med musikk

                          ESPL går på musikk også btw...

                          så Ja er klar for konk til helga, men jeg går ikke inn for noen 1.plass
                          MVH, Øivind Sandvik
                          sigpic
                          www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                          www.sandviksbassogbongel.com

                          Comment


                          • Originally posted by Øivind Sandvik View Post
                            så mye??? har de fått 166dB i ruta nå?

                            Liten update til enkelte:

                            jeg deltar i ESPL som vi alle vet måler dB i sete og ikke ruta.

                            på rudskogen i fjor fikk den volvon 158dB og noe i ruta men 151dB?? i sete.. jeg har rundt 156dB på ruta på sinus men 154dB i sete med musikk

                            ESPL går på musikk også btw...

                            så Ja er klar for konk til helga, men jeg går ikke inn for noen 1.plass
                            Det var en god avklaring. Og de tallene er ekstremt bra altså!! Du har bygget en bil som spiller musikk, og gjør det skikkelig bra utfra hva jeg har hørt. All respekt for bygget. Håper det blir et kult treff hos Dynabel!
                            never enough!

                            Comment


                            • Og for å avklare så er volvoen også bygd for å spille musikk, ikke noe annet

                              Og gutta spiller vel gjerne 166dB i pandaen nå, men er jo en helt annen klasse enn det både Golfen og volvoen stiller i
                              Last edited by Hifonic; 20-05-2013, 18:46.
                              Jonas Tautra
                              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                              Comment


                              • Ja! altså det er snakk om showbiler i mine øyne uansett! JA jeg sier jeg ikke bryr meg om tall, men alle vet at det ligger i bakhuet likevell! men jeg går ikke bananas å begynner å gjøre om med en eneste gang jeg kommer under..

                                er nok en gang showet og det sosiale jeg setter mest pris på!

                                Takk for det Bass-freak
                                MVH, Øivind Sandvik
                                sigpic
                                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                                www.sandviksbassogbongel.com

                                Comment

                                Working...
                                X