Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hertz Golf! 4x15" @ 30.000 Watt!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hvordan finner du ut mm2 på kobberplatene? har du noe formel? :P har googlet uten hell.
    har noen plater som jeg skal bruke på batteriene, men frykter at de er for tynne og at den totale mm2 blir for liten.
    It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
    Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

    Comment


    • Skinnene finner du ut kvadraten på ved å gange side X side denne jeg bruker feks er 1cm høy og 4cm brei
      MVH, Øivind Sandvik
      sigpic
      www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
      www.sandviksbassogbongel.com

      Comment


      • Hm.. plata mi er 4mm tykk og 60mm brei, stemmer det da at den er 240mm2?
        It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
        Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

        Comment


        • Originally posted by Larsi View Post
          Hm.. plata mi er 4mm tykk og 60mm brei, stemmer det da at den er 240mm2?
          Jepp det stemmer
          MVH, Øivind Sandvik
          sigpic
          www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
          www.sandviksbassogbongel.com

          Comment


          • Åja! Er det sånn kobber-plate-areal-utregnings-formelen er...?


            never enough!

            Comment


            • Så kom med den riktige utregningen av areal du da? jeg har lært at når man skal regne ut arealet av en flate er det side X side men er kansje feil det da??
              MVH, Øivind Sandvik
              sigpic
              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
              www.sandviksbassogbongel.com

              Comment


              • Haha, komisk
                Trodde man lærte å regne areal på 4. trinn
                Jonas Tautra
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                Comment


                • Som med matte som med norsk, ekkje så nøyj!
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • Originally posted by bass-freek View Post
                    Åja! Er det sånn kobber-plate-areal-utregnings-formelen er...?


                    Det er sånn alt av areal regnes ut - faktisk. Kobber, mdf, hus og det som måtte være.
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • Det var bare ment som en 100% spøk. Helt ironisk fra min side! Var ikke for å være frekk, men bare gjøre bittelitt narr av vedkommede som stilte spørsmål til utrengning av areal. Jeg beklager at det ble litt utydelig. Tror vi alle (som bestod grunnskolen) kan være helt enig i hvordan det gjøres.
                      never enough!

                      Comment


                      • Jeg regnet riktig før jeg spurte, var bare at det virket så mye med 240mm2, så jeg spurte for og være sikker.
                        Trenger ikke og bli spydig selv om jeg ble usikker på 4-klasse matte. Var lenge siden jeg satt i den stolen, og har sjelden regnet areal i ettertid!

                        Nok offtopic for min del. Tusen takk for svar, Sandvik Gleder meg til og se mer av prosjektet ditt både her og på facebook.
                        It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                        Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

                        Comment


                        • men hærregud skal alle i hele værdn gå rundt å være ironiske hele tiden nå??

                          men okei.. det var ironi ja... hehehe ....
                          MVH, Øivind Sandvik
                          sigpic
                          www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                          www.sandviksbassogbongel.com

                          Comment


                          • http://www.youtube.com/watch?v=jwWKEuk5wXo
                            MVH, Øivind Sandvik
                            sigpic
                            www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                            www.sandviksbassogbongel.com

                            Comment


                            • Hvordan var sangen i forhold til din bil? Var det en av de værste sangene som kunne velges eller en av de beste?

                              Tenker nå på emma espl konkuransen
                              Tor Martin Ølberg
                              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                              Comment


                              • Originally posted by Tor Ølberg View Post
                                Hvordan var sangen i forhold til din bil? Var det en av de værste sangene som kunne velges eller en av de beste?

                                Tenker nå på emma espl konkuransen
                                Jeg tror sangen i å for seg er grei for du har en sweap der.. MEN, den er veldig kjapp så jeg tror det skal noe til for å få målt peaken.

                                ketil klarte å lese 153.5dB. men jeg tror det må være mere.. er jo jævlig å sitte inni der nå. så må nok måle litt på egen hånd tror jeg
                                MVH, Øivind Sandvik
                                sigpic
                                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                                www.sandviksbassogbongel.com

                                Comment

                                Working...
                                X