Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joakim's Bmw ODR-edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Om dette er mer enn en rykte, så få jeg si grattis!!
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #62
      Gratulerer men EM tittel! helt rått!
      Mvh Werner Harstad

      Comment


      • #63
        Gratulerer så veldig mye!!
        Min bilstereo side på facebook.
        www.facebook.com/nautiluzcreation

        Comment


        • #64
          Takk for alle gratulasjoner!
          Sitter på ferga hjem nå og slapper av etter en knallfin tur!

          Alt har gått over all forventning! Gode gamle beemeren har koset seg hele veien, måtte bare en liiiten tur innom Schmiedmann og få seg ett sett med nye bremseskiver og en kaliper på vei hjem.. Fikk med litt "sminke" til godbilen i tillegg.. Autobahn med en kaliper som henger seg så fort man rører pedalen, er en liten utfordring, med blåå bremseskive og glovarm felg som resultat. :P Kjørte fra Hamburg til Danmarksgrensa uten å bremse med annet enn håndbrekk..

          Har hatt en knall tur og må si at jeg er stolt over å ha vært med en så fin gjeng på tur, bare moro og god stemning hele tiden! Har også fått oppleve verdens mest nervøse mann... (Det gikk jo som det skulle dette her Tufte!) Alle opplevelsene må vel fordøyes litt, men det har iallefall vært helt topp å være både dommer og deltaker i år!!

          Skal lukke øynene litt her, men vil sende en takk til alle som har hjulpet til eller bidratt på en eller annen måte, til at dette gikk som det gjorde!
          Ligger mye jobb bak en sånn plassering, så hjelp, samarbeid og innspill fra flere er helt nødvendig!

          Får skrive litt senere.. Sove litt og være klar til å dra på skolen imorgen tidlig..:P Den blir hard kjenner jeg!
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

          Comment


          • #65
            Originally posted by Joakim View Post
            Takk for alle gratulasjoner!
            Sitter på ferga hjem nå og slapper av etter en knallfin tur!

            Alt har gått over all forventning! Gode gamle beemeren har koset seg hele veien, måtte bare en liiiten tur innom Schmiedmann og få seg ett sett med nye bremseskiver og en kaliper på vei hjem.. Fikk med litt "sminke" til godbilen i tillegg.. Autobahn med en kaliper som henger seg så fort man rører pedalen, er en liten utfordring, med blåå bremseskive og glovarm felg som resultat. :P Kjørte fra Hamburg til Danmarksgrensa uten å bremse med annet enn håndbrekk..

            Har hatt en knall tur og må si at jeg er stolt over å ha vært med en så fin gjeng på tur, bare moro og god stemning hele tiden! Har også fått oppleve verdens mest nervøse mann... (Det gikk jo som det skulle dette her Tufte!) Alle opplevelsene må vel fordøyes litt, men det har iallefall vært helt topp å være både dommer og deltaker i år!!

            Skal lukke øynene litt her, men vil sende en takk til alle som har hjulpet til eller bidratt på en eller annen måte, til at dette gikk som det gjorde!
            Ligger mye jobb bak en sånn plassering, så hjelp, samarbeid og innspill fra flere er helt nødvendig!

            Får skrive litt senere.. Sove litt og være klar til å dra på skolen imorgen tidlig..:P Den blir hard kjenner jeg!
            Får vel gratulere deg her også.. heheh
            Så venter man bare på at noen får lagt ut bilder av dekor-jobben som ble gjort under finalen.. hehe
            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

            Comment


            • #66
              gratulerer med EM joakim blir artig å se litt bilder av ferdig bygget og annledning til å nytte lyden en gang
              --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
              -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

              Comment


              • #67
                Originally posted by Joakim View Post
                Takk for alle gratulasjoner!
                Sitter på ferga hjem nå og slapper av etter en knallfin tur!

                Har hatt en knall tur og må si at jeg er stolt over å ha vært med en så fin gjeng på tur, bare moro og god stemning hele tiden! Har også fått oppleve verdens mest nervøse mann... (Det gikk jo som det skulle dette her Tufte!)
                først gratulerer så mye med seieren i Em Joakim!!!

                kan vel ikke si at jeg kjenner meg igjen her, men fikk ikke med meg så mye av søndagen heller da.....he he he
                Mvh
                Tufte's hotline

                Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                Comment


                • #68
                  Holy crap, dude! Europamester?

                  NICE! Congrats!

                  Comment


                  • #69
                    En liten bildeserie på Joakims premieutdeling...
                    Årsaken til at det er forskjellige bildevinkler er at det er mine og Ketil/Thomas sine bilder






















































                    Joakim hadde ikke så mange ansiktssuttrykk på scenen, men reaksjonene tror jeg kom etterpå
                    Pioneer PRS

                    Comment


                    • #70
                      får spamme denne her og da

                      http://www.gjengangeren.no/article/2...716639031/1042
                      www.eirikaspaas.com

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Chasin View Post
                        En liten bildeserie på Joakims premieutdeling...
                        Årsaken til at det er forskjellige bildevinkler er at det er mine og Ketil/Thomas sine bilder

                        Joakim hadde ikke så mange ansiktssuttrykk på scenen, men reaksjonene tror jeg kom etterpå
                        Hehe, tror reaksjonene kom litt etterpå ja, nervene var nesten helt frahverende helt frem til 4.plassen var ropt opp, da skjedde det ting!

                        Holdt meg godt fast i Ramona en stund før jeg klarte å se utover forlkemengden :P
                        Litt av ett rush! Knallgøy!!

                        Takk til alle som har bidratt til både bygging og alt annet som har ført frem til dette!

                        En stor takk til:

                        Installasjon:
                        Edwarth Larsen
                        Erik Andrè Nordby
                        Ketil Skjei
                        Dag Johansen
                        Lars Ove Skarseth
                        Min kjære far, som har måttet leve med et bomba verksted fullt av stereo og bmw-deler i ett par år..

                        Lyd:
                        Ketil Skjei
                        Erik Andrè Nordby
                        Tony Bardalen
                        Tore Tufte Jønsberg
                        Jonny Børset
                        Per Jelensek
                        Christian Brauneis

                        +Alle venner som har holdt ut med bilstereopreik 24/7...

                        ...og sist men ikke minst gode gamle beemeren, som holdt hele veien frem og tilbake til Rotterdam.
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment


                        • #72
                          Oppdatert med litt bilder i første posten.. Fant litt på ett minnekort, så da var det på tide å få litt liv i denne tråden igjen.
                          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                          Comment


                          • #73
                            Noe nytt som skal skje i denne bilen da?
                            Jonas Tautra
                            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Hifonic View Post
                              Noe nytt som skal skje i denne bilen da?
                              Nei, får se hva som skjer.. Ingen store planer for å bygge om eller gjøre noe spes. Litt lakk før sommeren hadde jo ikke gjort noe, men anlegget er vel greit nok for en sesong til.
                              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                              Comment


                              • #75
                                Det jeg tenkte meg Bilen ser jo nydelig ut slik den er, men ny lakk har aldri skada
                                Jonas Tautra
                                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                                Comment

                                Working...
                                X