Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joakim's Bmw ODR-edition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tony
    replied
    For å få det bra så må man ofre litt Velge litt utradisjonelle metoder her og der er et must!

Leave a comment:

• Vinje
    replied
    Å bra er jo det,ellers hadde ikke dette prosjektet blitt så omfattende og bra

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Originally posted by Joakim View Post
    De ble faktisk ganske lekre.. Lurer på om det finnes piller mot manisk modifiseringstrang..?
    Nei! En må bare leve med det

Leave a comment:

• Joakim
    replied
    Originally posted by Hifonic View Post
    Bilder av forsterkere?
    Ett par nye bilder i første post...

Originally posted by Defus View Post
    Jeg syntes faktisk det nye dashbordet ditt var finere enn det orginale, men så har du jo ikke plass til søppel på ditt da
    Takker! Ble ikke så ille, søpla har jeg jo god plass til i bagasjen..

Originally posted by Typhon View Post
    Og den frekke detaljen med alcantara-trekte ODR-diskanter!
    De ble faktisk ganske lekre.. Lurer på om det finnes piller mot manisk modifiseringstrang..?

Leave a comment:

• Bilstereosenteret.no
    replied
    Det er kanskje du som ikke ønsker å svare på det? Jeg bryr meg fint lite igrunn

Leave a comment:

• Erik André
    replied
    Originally posted by InstallBay View Post
    Da må jeg spørre hva Ketil sin BMW og Anders sin Hoda spilte, om det ikke var musikk?
    Det vil du ikke at jeg svarer på..

Leave a comment:

• Tony
    replied
    Og den frekke detaljen med alcantara-trekte ODR-diskanter!

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    Hehe, herlig kommentar!
    Som ikke-frelst BMW-tilhenger synes jeg også dette dashbordet ser lovende bra ut på bilder. Blir spennende å se det i virkeligheten.. Lavt og smooth

Leave a comment:

• Defus
    replied
    Jeg syntes faktisk det nye dashbordet ditt var finere enn det orginale, men så har du jo ikke plass til søppel på ditt da

Leave a comment:

• Tony
    replied
    Originally posted by InstallBay View Post
    Da må jeg spørre hva Ketil sin BMW og Anders sin Hoda spilte, om det ikke var musikk?
    Vent og hør

Jeg har jo hatt den tvilsomme ære av å følge utviklingen i denne bilen fra et tidlig stadie, og må bare si at dette blir noe av det mest perverse oppbyggingen av en bilstereobil på evig lenge. Og det er det mange grunner til at jeg sier Bildene taler vel stort sett for seg selv!

Mulig ikke designet og greier er helt på høyde med Fleischern sin civic, men vil tørre å påstå at Joakim har et par ess i ermet med denne bilen kontra mange andre

Bare "frontsettet" skremte livet av meg med sin vanvittige dynamikk! De som før har ment at ODR-høyttalere låter flatt og kjedelig, kanskje litt pinglete, burde nok ta en lytt i denne bilen!

Leave a comment:

• Bilstereosenteret.no
    replied

Leave a comment:

• Erik André
    replied
    Originally posted by Rudolf View Post
    He he, her har du vifta me tryllestaven ja. Dette oppsettet må jo ha et enormt potensiale for å få ut klokkeklar, tåredryppende, sanseløs god lyd. Hadde vært gøy å fått tid og anledning å ta seg en tur på et treff å hørt på godsakene.

Lykke til videre.

Helt klart, endelig en som har bevist at ODR også kan spille musikk

Leave a comment:

• Hifonic
    replied
    Bilder av forsterkere?

Leave a comment:

• Joakim
    replied
    Takker for positive kommentarer gutter!
    Bare å komme på treffene i sommer, så skal det da bli muligheter for lytting!

Har tatt laang tid dette prosjektet, men når ting tar litt av så hender det motivasjonen blir laber av og til.. Mye jobb og utallige timer som ligger bak. Bare så synd at alt som virkelig tar lang tid ikke synes når alt er ferdig.

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Det der ble jo snasent! Må få hørt denne en dag den er ferdig!

Mvh.
    Aleksander

Leave a comment:

Working...
X