Kult at et billig element får plass i bilen din, det er for meg veldig morro og se
Når du sier Dynabel´en spiller bedre enn Jbl´n, mener du da når jbl´n var ny eller ødlagt? :P
Jeg mener veldig nøyaktig at han delte 18" på 30hz
Den gamle GTI'en ble litt varm i spolen sin, så den lagde litt ulyder. Måtte bare teste denne superbillige saken fra dynaBel - PA1880 og den spiller en god del bedre enn den gamle, dypere og med mere kontroll! Mere moro for 1500kr skal man lete lenge etter!
Der kom den inn ja
Forblir den der, eller blir det mer bytting og testing?
Den gamle GTI'en ble litt varm i spolen sin, så den lagde litt ulyder. Måtte bare teste denne superbillige saken fra dynaBel - PA1880 og den spiller en god del bedre enn den gamle, dypere og med mere kontroll! Mere moro for 1500kr skal man lete lenge etter!
Hehe, sant.
Lurer på hvor folk har det ifra at 18"ere er tregere enn f.eks 12".
Hadde vært jævli tøft (iallfall i hode mitt atm :P) om du fikk brodert JBL logoen i høytalergrillstoffet.
Det har vært tenkt på, men har ikke funnet ut hva og hvordan det skal se ut ennå..
Om det blir noe logo på noe baki der, så er det fordi "noen" kommer med noe nytt grisedyrt utstyr, ett sett felger og litt lakkering.. :P
Da skal jeg sette meg godt til rette med broderinåla jeg!
Leave a comment: