Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joakim's Bmw ODR-edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noe kan seff settes over, men det er gjort enormt med mods på ledniongsnett og ting og tang for å få plass til alt sammen. Innerskjermer, brønnen og kasseløsning i gulvet bak, senking av rattstamme, instrumentpanel og flytting av diverse bokser for å lage rom for lydgodis... Klart det går an å fikse opp en ny bil på samme måte, men vet ikke om jeg orker å begynne på ett sånt prosjekt til....

    Føler litt på meg at denne skal bygges opp igjen, men da med noen småtriks i rillegg. Får se hva takstmann sier og om jeg får lov til å beholde bilen.
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • Ok. Håper inderlig du får en god takst iallefall. Men er vel vanskelig å få noe i nærheten av hva dette faktisk er verdt med mindre du har en helt spesiell forsikring.

      Får håpe disse som har stått for dette blir tatt, så får du kjøre en sikkelig sak mot de.

      Kan jeg forresten spørre hvor dette skjedde?

      Comment


      • Dette var forferdelig kjedelig Joakim.. Om du skal bygge bilen opp igjen har jeg kanskje en "passende" motor til deg
        Min bilstereo side på facebook.
        www.facebook.com/nautiluzcreation

        Comment


        • Legger ut en foreløpig liste over det som er borte fra bilen.

          Alpine IVA-502 cd/dvd dobbel din spiller
          Alpine KCE-635UB usbcontroller
          Alpine NVE-300P navi unit
          Alpine HCE-105 ryggekamera (kun blackboksen)
          Alpine RUE-4202-ellerno' fjernkontroll

          Pioneer DEX-P9R spiller (kjennetegn: frontpanel fjernet og koblet til spilleren via 2stk. cat-5 kabler, hvitt lys i display og orange knappebelysning - P90 innmat i frontpanelet. selve spilleren stod montert i et dynaBel forsterkerdeksel med inngravert "processor" nederst i høyre hjørne av den grå plata. sammen med spilleren stod også en CD-RB100 - rca adapter)
          Pioneer DEQ-P90 dsp boks - som var montert på ramme oppå den største McIntoshforsterkeren, med kondensatoren over.
          P9 fjernkontroll (grå)

          1stk. Focal Dual Monitor forsterker (liten ripe rett over focalmerket som er tusjet med sort tusj - skruehullene til å feste forsterkeren er borret opp til å ta M6 skruer)

          2stk. McIntosh MC-427 (uten toppdeksel)
          1stk. McIntosh MC431M (VU-metrene er loddet ut og flyttet opp i forsterkerracket - mangler også toppdeksel)

          2stk. Brax IPC kondensatorer

          1stk. dynaBel PA 1880 18"bass

          I tillegg så mangler venstre sidedeksel baki, gulvdekselet, glassplata som ser ut som en stor McIntoshforsterker, racket, dekselet rundt Focalen (aluminiumsdeksel trukket i vinyl), alt av kabler (trukket i snakeskin og loom), konrollboksen til nakkestøtteskjermene, dekselet rundt girspaken (trukket i sort alcantara, med innstøpt iPhonedocking)

          Det er også borte ca. 300 cd'er (en mappe med 100plater + 2 "stack" med løse plater, en del dvd'er + barnesetet, kosebamsen til minsta, en blå varmedress og alt av papirer tilhørende bilen (vognkort, serviceheftet, manualen ++), en "led lenser" lommelykt, headsett til iPhonen, ett par gant sko og en sort vindjakke,

          Ja det var det jeg kommer på i farta.. Er mere, så får gå gjennom tingene i hodet, samt dokumentasjonspermen, så kommer jeg med mere.

          Men fint om folk er oppmerksomme om noe av dette dukker opp på markedet eller i en bil.
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

          Comment


          • Punktum for denne versjonen av bilen...

            Slik den ble funnet onsdag 9/6 - 2010:














            Får videoopptaket fra garasjeanlegget imorgen, så BRING THE POPCORN!!!
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

            Comment


            • kjenner jeg får en liten klump i halsen av å se dette.

              Enn om dette hadde vært astraen min? alt vi har vært igjennom.

              Dette var noen frekke jævler altså..!
              Mvh Even S. Jensen
              Tlf 41091189
              Digital Designs, nothing is even close!

              Comment


              • var ikke diskantene noe å ha eller?
                mvh Sindre Carlsen

                Comment


                • Hehe.. Noen som ikke fikk det ut kanskje...? Sitter FAST det frontsettet! MEN så spørs det om det er noe særlig glad i slukkepulver da. Redd de ikke er helt seg selv lenger.
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                  Comment


                  • Føler med deg her... Virkelig kjipe greier. Håper ting ordner seg, og at det ikke tar alt mot fra deg.
                    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                    Comment


                    • Hvor er Jack Bauer når man trenger han?

                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • Hvor er Chuck Norris når du trengern? Eller Clint Eastwood
                        Tor Martin Ølberg
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                        Comment


                        • Originally posted by Typhon View Post
                          Hvor er Jack Bauer når man trenger han?

                          x2!!
                          Det er vondt og se de bildene
                          VW Corrado - Prosjekt bil
                          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                          I´m BANKRUPT - A G60 owner

                          Comment


                          • Må bare si:
                            Sinnsykt prosjekt!
                            Likte spessielt dashbord-årningen med mellomtonen å diskanten

                            Mvh Joakim^^
                            Mvh Joakim Hestad
                            93267897
                            Audi A6 1.8T Quattro 2001mod Stasj dynabel, Ground Zero.
                            Golf II 1,6TD

                            Comment


                            • Originally posted by Krollesen View Post
                              Må bare si:
                              Sinnsykt prosjekt!
                              Likte spessielt dashbord-årningen med mellomtonen å diskanten

                              Mvh Joakim^^
                              Off beklager!!
                              Leste bare første siden før jeg postet den dær....
                              Kondolerer Joakim! Nå fikk jeg en skikkelig klomp i halsen... :S
                              Jeg skjønner ikke at folk har samvittighet til å gjøre slikt!
                              Mvh Joakim Hestad
                              93267897
                              Audi A6 1.8T Quattro 2001mod Stasj dynabel, Ground Zero.
                              Golf II 1,6TD

                              Comment


                              • Originally posted by Legatia View Post
                                Føler med deg her... Virkelig kjipe greier. Håper ting ordner seg, og at det ikke tar alt mot fra deg.
                                Takker! Har følt meg bedre ja... Men på slutten av dagen i dag kom det faktisk et snev av "pokker ta" opp i meg!

                                For å si det sånn... Jeg har satt meg som "attending" på facebooksiden til EMMA Eurofinals 2010... Konkurrentene skal ikke få slippe såå lett. Kjenner jeg fikk en slags motivasjonsgreie som sier at denne bilen skal opp igjen og overgå det som var BY FAR!! Er et par triks som kan gjøre den ennå bedre enn den var..

                                Sponsorjakt og maratonjobbing for å få den klar, blir nok agendaen sommeren 2010. Ikke faen om noen langfingrede svin skal få ødelegge moroa med bilstereo og godlyd!

                                Om jeg klarer å gjennomføre gjenopbygning av bilen, så blir den nok en "søndagsbil" og heller ha en annen gammel sliter UTEN anlegg til å ha som bruksbil i denna møkkabyen.
                                [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                                [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                                [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                                Comment

                                Working...
                                X