Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klovnster: VW Polo Color Consept

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 15" men tviler på at jeg selger de utenom bilen
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • oki. hu vil ha 14". så da går det bra.

      Comment


      • bilen er fremdeles til salgs..

        ingen her som trenger en bil klar med alt man trenger av kabler og lyddemping? er vel kanskje norges best dempa bil :P
        www.eirikaspaas.com

        Comment


        • Hva hadde du tenkt å forlange for tralla?
          Raymond Pedersen

          Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
          Tar det som det kommer, og løser det som det går.

          Comment


          • send en pm du
            www.eirikaspaas.com

            Comment


            • Da har det skjedd litt igjen faktisk.. Solgte jo stereoen for å heller holde interessen nede på et hobbynivå, og det har gått fint

              Nytt utstyr skulle i bilen og jeg tenkte derfor å støtte mine kompisser i dBcompaniet ved å kjøre med deres utstyr og kanskje etterhvert litt reklame..

              finish messig bærer det vel egentlig litt preg av hastverk, men hey, samma for meg, er ingen dommer som skal se på det uansett :P

              Her er hvertfall det som har skjedd:

              Solgte odr og satt inn Alipne CDA-9887R


              Skifta frontsett og gikk for et Focus Black 6 sett, da måtte diskanthus bygges om




              Ble også en rask ombygging i dørene, fra 8" til 6,5" :P (glem finishen, de blir skjult av grill)


              Ble helt ok til slutt..




              Så var det på tide med sub.. Valget falt på en Focus Black 15D2 sub.. 15" altså...




              Kasta sammen en rask kasse, og det blei slik:


              + litt reklame


              Subben skal drives av en Focus 2500D (2200w RMS) og frontsettet blir drevet av en 6 kanaler
              www.eirikaspaas.com

              Comment


              • så pent ut hvordan spiller dette oppsettet da?

                Comment


                • spiller bra det jeg har testa hittil.. kan selvfølgelig ikke sammenlignes med forrige oppsettet som var helt rått, men spiller tøft
                  www.eirikaspaas.com

                  Comment


                  • Men nå som du ikke har spiller med skjerm lengre.. Så vet jeg at du har noen deler til overs som skal ta turen til meg snart - eller hva?
                    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                    Comment


                    • så pent ut, vurdert noe samma men er liksom ikke så masse og vinne på og nedgradere tror jeg : /

                      jeg gleder meg til og høre anlegget når vi skal fikse in anlegget mit snart :P hehe
                      '97 VW Caravelle 2,4d
                      Alpine | Dynabel | Installbay

                      Bilstereoprojekt | Generelt resten av bilen

                      Comment


                      • Ikke så mange som har RF sub'er lenger. Hadde to slike selv, og de spilte bra de, helt til den ene bananpluggen datt ut og subben spillte ikke no mer :\ Tror de kostet 6000 ny, som var (og er) mye penger på 90'tallet

                        Comment


                        • hæ? mener du subbene i første posten for to år siden? glemte å sjekke resten av tråden? :P
                          www.eirikaspaas.com

                          Comment


                          • He he.. Holder å lese første sida da Eirik. Ikke vær så kravstor.

                            Comment


                            • Jeg hadde ikke giddi å lese nesten hundre sider.. Alle vet jo at prosjekttrådene aldri har noen progresjon uansett
                              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                              Comment


                              • Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                                hæ? mener du subbene i første posten for to år siden? glemte å sjekke resten av tråden? :P
                                Du har vel ikke den HX2'en ennå vel? har en selv, men den er sprengt

                                Comment

                                Working...
                                X