Originally posted by mrZipp0
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Klovnster: VW Polo Color Consept
Collapse
X
-
Det har med hvordan varmen sprer seg i kjøleribba.. Jeg har hatt flere amper opp ned med plexi og har ikke hatt noe problem med overheting.. Har ikke hatt overdrevent med kjøling heller.. Men at det skal bli for varmt hvis ikke det brukes ekstremt har jeg ikke noe tro på..[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
-
blir hvertfall vifter under ampene..
hilsen klovnster[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
miniupdate.. har snakka me greg hos US Amps, og det er null fare å montere ampene opp-ned.. case closed..
så over til noe mindre gøy.. har oppdaga litt skurring i mellomtone og mid-bass, så ampene er levert til litt kjærlig service for å se om vi kan bli kvitt surret..
så til dagens økt..
har hele tiden sagt jeg skal koble til så mye jeg har mulighet til på nye spilleren, så i går kom det 3 kameraer i posten.. har bare montert det ene i dag, men slik ser det ut:
stappet inn i grill

closeup

på bilen

litt dårlig bilde i dagslys
Comment
-
det skal være sikkert,men har heldigvis sluppet litt billigere fra det,da jeg har kjøpt endel pent brukt utstyr.
men nå mangler det kun batterier og spiller,og noe tilkoblingsutstyr + demping da.
så håper det blir bra.
synes det ser meget bra ut det du bygger også
volvo s60
vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
Member of VW Audi Club Norwegen
Comment
-
Du får ikke mulighet til å leke lei nå! For nå skal ting på plass!Originally posted by klovnster View Posttakk skal du ha
er nesten så jeg begynner å bli lei nå, men skal vel å kjerra ferdig
Bare du får på potta di så får du jammen bygge stereo, ikke noe annet tull! Holder deg i ørene vet du.. Hihi..[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
Comment
Comment