Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mercedes M-Klasse: Langtids prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Defus
    replied
    Takk

    Tja, kasse er ikke 100% bestemt, tenkte å få bygget en som gikk fra hjulbue til hjulbue. Må nesten ha noe som tar minst mulig plass baki der

    Leave a comment:


  • berniebp87
    replied
    må ikke bytte ut porta kasse med lukka, ville heller ha hatt en annen kasse med rett tuning veldig bra utstyr du har der og bil!

    Leave a comment:


  • Defus
    replied
    Nå er ikke jeg helt den rette for å få til å sammenligne utstyr, da jeg ikke har lyttet til så mye forskjellige merker, men jeg skal prøve med litt objektivitet.

    Akkurat nå står de i en kasse som har nok liter, men er tunet 3-4hz galt. I denne kassen spiller det overaskende pent, og lydkvaliteten var noe av det bedre jeg har hørt. Lydtrykken er grei, men det kan ha noe med porten å gjøre.

    Takk for oppmuntringen

    Leave a comment:


  • jAn_M
    replied
    hvordan spiller di se subene har selv en slik bare sx...
    men knall finn bil og bra med utstyr lykke til!

    Leave a comment:


  • Defus
    replied
    Da har det endelig skjedd noe med bilen, jeg har fått et reklamebyrå i tromsø til å legge film på alle ruter bak b-stolpen. Det svidde ikke så mye i pengboken som andre plasser, men jeg synes resultatet ble bra.



    Leave a comment:


  • Defus
    replied
    Du var han som mistet anlegget oppe i kroken var du ikke? Tror jeg så en tråd på dette forumet, var bilen som fikk meg til å tenke på det.

    Jeg holder til i Tomasjord traktene akkurat nå

    EDIT: Leste over tråden, så det var en kompis av deg.
    Last edited by Defus; 05-06-2009, 16:06.

    Leave a comment:


  • Han5y
    replied
    Ser veldig bra ut dette her, pen bil, og mye gode komponenter her!

    Artig å se flere fra Tromsø også, hvor er det du holder til i Tromsø?

    MVH

    Leave a comment:


  • Defus
    replied
    Fant noen bilder av utstyret som skal inn i bilen:



    Er usikker på om jeg skal beholde denne kassen, eller om jeg skal bytte den ut med en lukket kasse. Denne kassen har det rette volumet, men tuningen er 2-3 hertz feil. Grunnen til at jeg vil kvitte meg med denne er at den tar så himla stor plass, men med en ny kasse må forsterkerene få en ny montering

    Noen som vet om RE SE 12 låter godt i lukket kasse?

    EDIT: Jeg la til noen bilder i første meldingen.

    Leave a comment:


  • Defus
    replied
    Jeg skal gå holde meg til bil/bilstereo prat.

    Solfilm blir lagt på bilen neste helg, 12 juni tror jeg det var.
    Verksteder tar jo sommerferie i denne tiden, så alarmen burde være i bilen så snart jeg får ordnet verkstedplass.
    Bilstereoen skal jeg få en butikk i tromsø til å ta seg av, for jeg har ikke helse til å gjøre dette selv.

    Leave a comment:


  • Defus
    replied
    Du har jo hatt utrulig med uflaks da, er nesten glad jeg ikke hadde værre problemer. Vet ikke helt hvor jeg skal dra å få bilen sett over ved neste kjøp, men skal ihvertfall få noen andre enn Naf til å gjøre det.

    Når 1 april kommer har jeg byttet forsikringsselskap, og da skal jeg høre om fri rettshjelp og slikt.

    Jeg sitter i tromsø akkurat nå, så blir vel solide 2 timer unna finnsnes

    Leave a comment:


  • TheCharger
    replied
    Har selv dårlig erfaring med disse naf testene. Kjøpte bilen min på bakgrunn av en helt feilfri naf test. Noe jeg ikke kommer til å gjøre flere ganger for å si det sånn. To mnd etter naftesten måtte jeg ha to nye dempere, bærekule, eksosanlegg og en del rustsveising. På rapporten sto det minimalt med rust på understell, men når jeg selv kom under bile og fikk se hvordan det så ut fikk jeg sjokk. Kunn stikke skrujern tvers gjennom gulvet pluss at det var et stort hull i innersjermen bak. To mnd deretter sto dempertårnet gjennom bakruta på bilen pga rust. Så jeg føler med deg her. Lag en klagesak mot dem, det gjorde desverre ikke jeg. Og lykke til.
    Hvor i Troms holder du til forresten?

    Leave a comment:


  • Defus
    replied
    Tar hintene jeg skal slutte med mindless skriving. Neste gang jeg skriver blir det noe om bilstereo.

    Leave a comment:


  • Legatia
    replied
    Her kan du skrive blog

    Leave a comment:


  • Erik André
    replied
    yawn.(ti tegn)

    Leave a comment:


  • simso
    replied
    det er jo naf glattkjørings baner rundt om kring i norge, til å lære å kjøre på glatta

    Leave a comment:

Working...
X