Hey, vi skal ikke heller legge merke til at han bygde en bra kasse til å være første gangen? Og hey, det så veldig bra ut med den terminalen. Kjempe god jobb synes jeg =)
(takk for redigeringen ikke lett med svensk jobb pc som jobber mot dyseletikere)
(takk for redigeringen ikke lett med svensk jobb pc som jobber mot dyseletikere)
Fant ut at til neste gang er det best å koble ledningene til elemnet først:P
Det var dama som betalte og hentet glasset, hun visste ikke hva det skulle brukes til, hadde jeg hentet glasset selv hadde jeg nok nektet å betalt for det. Men jeg fikk det litt billigere da:P
Men etter mye sliping og pusing av glasset (hullet i glasset var heller ikke stort nok til basselementet) Her var anskaffelse av en multisliper med diamantpussehode en genial redning. Så jeg fikk pusst glassplata his og pist. Da glassplata var slik jeg ville, vasket jeg den med rødsprit, lot den tørke og sprayet 2-3 lag me sort spraylakk påden ene siden. Da dette var tørka limte jeg glassplata (med den blanke overflata ut og spraylakkert overflate inn, det gav en fin dybdevirkning) på framsiden av basskassa med sort silikon.

)
Godt jeg ikke har limt sammen kassa enda så har alle muligheter til å bytte ut veggen med hullet til terminalen
Comment