Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pipen: Volvo 242 litt utenom det vanlige, førstegangsprosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Her har det vert utrolig dødt den siste 1 1/2 mnd. Pga mye stress på jobb, fagprøve, og jakt på ny bil. Men nå er alt over! Slutter på jobb i mårra, og begynner ikke på ny før 1 aug, har bestått fagprøven med meget godt bestått, og fått meg ny bil. Valget falt på en 1999 Audi TT 180hk med 120.000km på telleren. Så Lørdag blir det senkesett på den, men etter det blir det lange skift i garasjen. Mobil legges på hylla. Vil folk meg noe, så får de stille på døra, og det bør vere viktig! For nå vil jeg ha den ferdig til neste sesong. Og siden det ikke er en sjel som gidder hjelpe meg, må jeg stå på. Håper bare jeg får den klar!
    Mvh Stian Kolås
    -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
    - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

    Comment


    • #47
      Skikkelig imponerende prosjekt det her!
      Får lyst til å prøve selv når jeg får meg 240 Hehe...

      Noen oppdateringer da, eller ?

      Comment


      • #48
        btw. vanskelig å lage noe sånt dash første gangen eller ?
        Ser sinnsykt bra ut da! Skulle ikke tro det var første gang :O

        Comment


        • #49
          Tja, mye tenking, planlegging, go dill. Men ikke så vanskelig når man kommer i gang, men gud hvor tidkrevende det er.

          Skulle gjerne lagt inn noen bilder, men Photobucketen nekter...Bilder kommer straks jeg får det til. Har støypt fremre del av midtkonsoll og fått spillerplasseringen i orden.
          Mvh Stian Kolås
          -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
          - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

          Comment


          • #50
            Noen nye bilder?

            Comment


            • #51
              Jaggu hadde jeg noen på lur







              Mvh Stian Kolås
              -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
              - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

              Comment


              • #52
                Sykt bra prosjekt du har her ^^

                Comment


                • #53
                  Smooth altså

                  Comment


                  • #54
                    blir bra dette tar på tiden ja holde på å bygge om dørene mine, bare det tar jo tid :S menmen, morsomt å ha noe som ingen andre har da

                    Hva må du betale for de sparco stolene?
                    Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

                    Comment


                    • #55
                      Jah, her har det da ikke skjedd en skitt rett å slett...har ikke hatt et sekund å sette av, pga mye annet å gjøre. Og så skal jeg da i militæret i januar sier de.
                      Men må snart skje noe her...men blir ikke før nyåret pga en sladdevogn jeg og brodern driver med. Men slapp av folkens, det skal bli bil her også...

                      mrZippo: Koster vel ca 1800 for Sparco Sprint stolene, samme som jeg har.
                      Mvh Stian Kolås
                      -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                      - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

                      Comment


                      • #56
                        må si jeg er imponert mange brae løsninger. skulle ikke tro det var første gangen:P

                        stå på liker bilder
                        MVH, Øivind Sandvik
                        sigpic
                        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                        www.sandviksbassogbongel.com

                        Comment


                        • #57
                          Takk for det!!
                          Blir et helt år med lite jobbing desverre. Er i millitæret i Bardufoss, og uansett hva jeg gjør så blir jeg ikke dimmet. Må nesten vær dau for at det skal gå.
                          Men år jobba på den i langpermene da.
                          Mvh Stian Kolås
                          -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                          - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

                          Comment


                          • #58
                            hm ikke nødvendigvis dumt at det er litt opphold da, får tid til og tenke ut gode og bra løsninger og bygge opp isspirrasjon, vil jeg tro

                            men ser ut til og bli et gromt bygge dette ja
                            Hugo
                            WWW.HUGOH.NO
                            Ford sierra (Rockford Fosgate,Polk audio,Pioneer)
                            Toyota Camry (Audison, Hertz, Pioneer)

                            Comment


                            • #59
                              Lyst til å dimme?

                              En jeg kjenner gjorde dette for å slippe.
                              Ta den blå klesbørsten eller en ny skobørste. Gnikk over de fleste plasser på kroppen. Dra til legen og si du reagerer på klærne/vaskemiddelet.
                              Gir deg ingen garanti for at det funker, men han ble i allefall sendt hjem dagen etter...
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                er det ikke bare å gi faen i å høre på og bomme på lyttetestene og lignende da?=) og bli en "sengeveter"?
                                Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

                                Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                                Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

                                Comment

                                Working...
                                X