Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ Saab 9-3 by Runek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ah, savner det å kunne bruke penger på bilstereo og bygge, har liksom ikke blitt verken tid eller penger til det på leeeeeenge .. :-/ Skulle hatt ny bil og nye komponenter og masse tid og penger, men som vi vet vokser jo ikke dette på trær man har fri tilgang til..
    VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

    Comment


    • #32
      Nei penger vokser ikke på trær, og blir fortere borte en man tror
      SQ Saab 9-3
      Team dynaBel

      Comment


      • #33
        Originally posted by Runek View Post
        Det limet sitter som bare f... så tror nok ikke jeg tar opp igjen splen platene...
        Går jo an å ta en kniv vettu,så skjærer du ut der hulle er å kliner på annet dempematriel,så sprøyter du nytt lim på splen å klisse på den igjen

        Comment


        • #34
          Da har jeg da kjøpt meg en forsterker til frontsettet, Hertz Ep 4. Takk til golf22 for en hyggelig handel : )

          Har nå koblet det opp, og det ble myyye bedre lyd i frontsettet. Trodde ikke det skulle bli så mye men det ble som et helt annet frontsett...

          Har koblet på bare 2 av kanalene, trenger ikke høytallere bak for der skal jo ikke jeg sitte, hehe


          Har no bilder av tilkoblingen :

          Huff å mange kabler.. Til helgen skal jeg legge alt i deksler og kanaler så de syns så lite som mulig : )




          Har også kjøpt meg TSUNAMI Splittblokk

          SQ Saab 9-3
          Team dynaBel

          Comment


          • #35
            Det så litt vilt ut der bak ja. Selv om du skal ha deksler som dekker over kablinga, er det jo en god ting å korte ned/tilpasse kabler. Strips har jo heller aldri vært helt feil. Med fordel kan du jo prøve å få strøm og signal bedre separert.



            Mvh Raymond
            Raymond Pedersen

            Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
            Tar det som det kommer, og løser det som det går.

            Comment


            • #36
              jeg misstenker at de forsterkerplasseringene der er litt middlertidig bør jo gjøre det litt pent i en slik bil da
              Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

              Comment


              • #37
                Ja alt er midlertidig, har bare montert det opp for å få lyd.

                Skal bygges og ryddes ordentlig. Alt skal være skjult, deksel foran kassa med netting foran subbene osv. driver å tegner på scethup så kommer en tegning i dag eller i morgen : )
                SQ Saab 9-3
                Team dynaBel

                Comment


                • #38
                  dette ser ut som har nok av potensiale for å bli bra! Stå på!! spent på resultatet
                  Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

                  Comment


                  • #39
                    Takk, er ganske spendt jeg også på hvordan det blir.
                    Har et bilde i hodet hvordan det skal se ut men får det ikke til på tegningen så lager det sånn som jeg vil. Blir nok ingen tegning gitt : P
                    SQ Saab 9-3
                    Team dynaBel

                    Comment


                    • #40
                      tegne på et vanlig pappir og ta et bilde med kamera å legg ut det
                      VW Golf 4
                      Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                      Simen Sormbråten

                      Comment


                      • #41
                        Joa, men er så slitsomt
                        SQ Saab 9-3
                        Team dynaBel

                        Comment


                        • #42
                          Noen som vet hvor man kan få kjøpt svart myggnetting eller noe likende?

                          Biltema og chlas ohlson hadde ikke
                          SQ Saab 9-3
                          Team dynaBel

                          Comment


                          • #43
                            Du kan jo spraylakke den nettingen i svart om den må være i den fargen. De produktene vi bruker har bare grønn,gul eller grå farge så vidt jeg.
                            Raymond Pedersen

                            Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                            Tar det som det kommer, og løser det som det går.

                            Comment


                            • #44
                              Ja har tenkt tanken, men er jo litt penere med ordentlig svart netting.
                              Vet ikke hvor bra det blir hvis jeg lakker de selv
                              SQ Saab 9-3
                              Team dynaBel

                              Comment


                              • #45
                                hva skal du bruke den nettingen til egentlig??
                                Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

                                Comment

                                Working...
                                X