Her kommer litt bilder fra gårdsdagens jobb, som var kabelstrekk og gjennomføring til strøm. Alle kabler vil bli lagt i fletta kabelstrømpe med merker på, for å vite hva som er hva for dommeren som skal dømme denne bilen.
Nytt jordingspunkt

Pusse pusse for ekstra god kontakt

Kabelskoen som ble brukt

Kabel ferdig trekt i kabelstrømpe

Kabelen ferdig tilkoblet festet til selene bak

Så fant jeg et sted for å feste sikringa fram og begynnte på strømkabel

Gjennomføringen inn til cupen

Samme her

Her måtte vi forlenge en kabel som fikk fra en sikringsboks i motorrommet, for at den skulle nå frem til EVUS batteripolen. Man tager hva man hager (sitat fra Engen). Ble også hadd på krympestrømpe over dette, så er godt beskyttet:

Her er batteriet på plass

Nå gjenstår bare finishen på dette
Nytt jordingspunkt

Pusse pusse for ekstra god kontakt

Kabelskoen som ble brukt

Kabel ferdig trekt i kabelstrømpe

Kabelen ferdig tilkoblet festet til selene bak

Så fant jeg et sted for å feste sikringa fram og begynnte på strømkabel

Gjennomføringen inn til cupen

Samme her

Her måtte vi forlenge en kabel som fikk fra en sikringsboks i motorrommet, for at den skulle nå frem til EVUS batteripolen. Man tager hva man hager (sitat fra Engen). Ble også hadd på krympestrømpe over dette, så er godt beskyttet:

Her er batteriet på plass

Nå gjenstår bare finishen på dette
Måtte til med vinkelsliper for å prøve å komme til med slipern for å få bort limet, men gikk ikke det heller. Her får jeg prøve å få til på noe vis, forslag??? Plana er å begynne å pusse ned bilen til helgen, og lakkere i slutten av helgen/begnnelsa på neste uke. Så trenger tips ganske snart. Her er et par bilder av bilen uten merker, og hvordan fronten min ser ut nå..

Blir vell noe blå/lilla greier, dere får vente å se. Fargen skal vi blande imorgen etter jobb
Blanda ut ca 7L idag, så vi har til en senere anleding tilfelle det skjer noe. Syns fargen ble knallfin jeg, gleder meg til å se den på bilen. Fikk begynnt sliping av frontfanger idag, gjenstår en del steinsprut som skal takes imorgen sammen med montering av den andre frontleppa mi

Comment