Hørte at bilen ble observert 3 mil hjemmefra i femtiden idag tidlig så det er jo forståelig

Skulle ta en såkalt "rånerunde" i den laaaange gata deres, før vi dro til Jon Ola..
Vi får ta det igjen i en senere anledning.
Det første Jonny, Jan og Chasin titta på i bilen min var a-stolpene mine. Og hvordan Anders Fleischer hadde fått til dette skjønnte de ikke..Hvordan det går å få det til så bra mellom diskant og mellomtone forsto de ikke, ikke gjør jeg det heller. For jeg og kameraten min sleit med å få det til bra med fleece teppe, og det er 10 ganger mer strekkbart enn den vinylen er..Tyder på at Anders er en gud når det gjelder å trekke opp ting og tang
Driver å utforsker litt på diskantdelen nå..Får se hva som skjer ang den, tror den vil bli byttet ut med enten Space 1 eller ML280. Må ta en liten diskusjon med Jonny på dette området, men skal se hvordan det går i Molde på min første konk
Nye kabler fra Engen kom på Fredag, 12m med 33mm2 strøm og jordkabel samt 3 stk Connection Signalkabeler på 1m. Så blir ny kabeltrekking i bilen som blir neste prosjekt nå..
Og det er med garage, ikke stor, men liten koslig plass til å bygge i. Hehe! Vi får se hvordan det går, kommer med en liten update når jeg vet noe mer..
Ble faktisk ikke sååå gæli forskjell. Skal se om jeg får tid til å gjøre noe med kabeltrekkinga til neste Lørdag da jeg drar til Molde med gutta for å konkurere på min første EMMA konkuranse, både gruer og gleder meg. Vi får se hvordan poengsummen på lydkvaliteten blir, da installasjonen er langt fra ferdig og satser ikke på noen poeng på den enda.
hehe..
Comment