okei. hva er slaglengden på disse??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
hc_tk: Prosjekt SQ Audi A3
Collapse
X
-
Jippi!Originally posted by stijoh View PostSorry, det har vært et helvetes snøvær på sørlandet de siste dagene/helgen, det har ikke blitt hentet noe post + jeg stort sett har vært opptatt med å måke snø, men varene er pakket og blir sendt denne uken her.
Gleder meg som en unge til å teste de. Tror nok det blir bra med midbass!
Ikke se deg blind på slaglengden da.. men er vel xmax på 16.25 mm i følge polk. Vet ikke om det er en eller 2 veier..okei. hva er slaglengden på disse??
Comment
-
portet eller lukket? hva anner har du av utsyr? jeg har mine i lukket, og det hamrer løs det. Tror jeg ville valgt lydkvaliteten i lukket fremfor portet siden de spiller mer enn høyt nok (for min del da)Originally posted by Quicksilver View Postkom fram til (høres ikke helt rett ut) men fikk 29,2 liter. da var den tunet til 59,23 hz.
Comment
-
Comment
-
så må du huske på forsterkningen i bilen og. Spiller rimelig flatt bortsett fra en dipp og går dyypt!Originally posted by Quicksilver View Postjapp. mye fyll hær å. med en 40 liters kasse fikk jeg 59,02 hz. kan faktisk regne ut hvor stor forsterker du må ha for å kulle spille max.
Comment
-
forsterkningen i bilen. man trenger mindre kasse i bil, enn til stuebruk for pga bilens kupe så blir bassen hevet i de lavere frekvensene.Originally posted by Quicksilver View Postden sjønnte ikke jeg
Har sett diagrammer over hvor mye forskjellige biler forsterker, men husker ikke hvor..
Comment
-
En transferfunksjon-database hadde vært en genial greie gitt
Quicksilver: husk på at simuleringsprogrammer ikke angir "perfekte" kasseforslag, hjernen bak det hele er 90% av resultatet. Poenget er å simulere og balansere de forskjellige parameterne for å gi det resultatet du ønsker å oppnå. Programmet i seg selv gjør kun matematiske beregninger
Comment
-
da er midbassen på vei, så de blir puttet inn i bilen neste helg!
Skal komme med full raport når de kommer.
Comment
Comment