Hei!
Først av alt må jeg bare si at det er en utrolig bra tråd du har her! Veldig kule og gjennomførte prosjekter, og utrolig mange bilder, noe som er VELDIG bra!!

Jeg ser at det er endel diskusjoner om hvorvidt man skal dele opp tråden osv.. Som nykommer kan jeg jo komme med min mening.. Hehe..
Jeg syns egentlig det er utrolig kult at du legger opp èn laaaang tråd, for den blir jo liksom litt som en dagbok.. Man følger jo liksom livet ditt fra dag til dag.. Og hvis det er stille på det ene prosjektet, så ser man jo ofte hvorfor.. (Da har du jo plutselig bygd et versting-anlegg i en avisbil..
)MEN: Jeg, for min del, bruker dette forumet som en inspirasjonskilde og henter veldig mange idèer herfra, og da blir det litt verre.. Skulle f.eks. vise dette gale avisbil-prosjektet ditt til en kompis av meg, og det var jo nesten håpløst og finne det igjen..
Mitt tips: Hva med å ha en "hovedtråd" som du bruker til alle prosjektene dine, men istedenfor å legge ut masse bilder/tekst pr. prosjekt, så lag bare en link til en tråd som omhandler hvert enkelt prosjekt?? På den måten kan vi følge med hva du gjør fra dag til dag, og fortsatt ha en grei "index" som vi kan leite oss frem i..?

Leave a comment: