Announcement
Collapse
No announcement yet.
prosjekter av einar fleischer :bf:
Collapse
X
-
Originally posted by Minivafle View Postlim til å spise
hehe smuud
Se her ja
ble kjempebra 
Bli det "strekt ut" over høytaler nr2 ?
er ikke helt ferdig med trekkinga enda da .
Leave a comment:
-

noen briuker lim til og trekke med. marius spiser det

magler bare og legge skinne under det andre deksele. så blir det nok konge
Leave a comment:
-
jepp det 100% sikkert
hehe
men får ikke gjordt de ferdig før om til neste helg. for skal jobbe og bo på hamar en uke
Leave a comment:
-
Noen som vakter her ja, hi hi. Knapt fått postlagt før svar mottatt. Uansett veldig bra.
Leave a comment:
-
innerst til ytterst: Fleecepledd med polyester -> støpeplast -> glassfibersparkel -> finsparkel.
Leave a comment:
-
Støpeplast og glassfibersparkel om ikke mine øyne er helt foræderiske akkurat nåOriginally posted by Rudolf View PostMorn. Presser meg inn på tråden din med ett lureri. Hva slags sparkel benytter du for å fylle ut/ forme dørsidene etter støp ? Mulig det er litt freidig av meg å spørre, men ut fra bilder kan du dine ting på en ordentlig måte. Da kan det jo være greit å få tips direkte fra en med erfaring hva som funker.
Stå på videre, du for garantert flere jobber som plastelina.
Leave a comment:
-
Morn. Presser meg inn på tråden din med ett lureri. Hva slags sparkel benytter du for å fylle ut/ forme dørsidene etter støp ? Mulig det er litt freidig av meg å spørre, men ut fra bilder kan du dine ting på en ordentlig måte. Da kan det jo være greit å få tips direkte fra en med erfaring hva som funker.
Stå på videre, du for garantert flere jobber som plastelina.
Leave a comment:
-
Originally posted by Minivafle View PostSe her ja, nå begynner det å ta form, ser det ut til å passe bra da?
ting begyner og ta form nå men. hvis jeg skulle ha gjordt det riktig så skulle jeg ha lagd ringer med nedfelt kant
men tror dette blir like bra !! 
men det tar lenere tidLast edited by fleischern91; 23-01-2009, 13:13.
Leave a comment:
-
nei ikke tror ikke det blir no bygge for meg privet før til høsten.
men da blir det ny bil
men da skal jeg skaffe meg en hoved sponsor
men skal bygge en bil men komplett kenwood system. skal begyne med det så fort jeg er ferdig med dørene til bmw`en
Last edited by fleischern91; 22-01-2009, 09:23.
Leave a comment:
-
Får mange kos dørjobber du. Ser bra ut!
Ingen planer om å bygge egen versting bil, eller blir golfen prioritert noen år til?
Leave a comment:

Leave a comment: