Announcement

Collapse
No announcement yet.

Livin Loud i Neon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jan Arild
    replied
    Montert hv200 midlertidig, er nødt til å være ute når jeg skal støpe dørpanelen til Hv 200 festene så det blir ikke gjort før det blir litt varmere ute.

Har endelig fått trekt dashen i Vinyl1, så da gjennstår det bare å pusse og trekke dekselet i rød alcantara

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Originally posted by Crazytaxi View Post
    Ok. for ellers kan det bli problem når du skal trekke det, at klarningen blir for liten når vinylen kommer utenpå der igjen.
    Men du har vel tenkt på dette

Nei egentlig ikke :P dårlig med planlegging egentlig

Kan hende jeg må pusse litt for at vinylen ikke skal ta borti

Leave a comment:

• Crazytaxi
    replied
    Ok. for ellers kan det bli problem når du skal trekke det, at klarningen blir for liten når vinylen kommer utenpå der igjen.
    Men du har vel tenkt på dette

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Ringen blir under dashen så det er ikke noe problem den øverste kanten står imot den delen av dørpanelet som står helt inntil dashen.

Leave a comment:

• Crazytaxi
    replied
    Hvor mye klaring er det du har mellom dashen og ringene da? på høyresiden så det veldig trangt ut..

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Hmm, Jeg har ganske mye igjenn før jeg kan teste mine, eller dvs lenge til jeg er ferdig til å teste hele settet. Må gjøre ferdig subkassene for å kunne montere forsterkerne, gjøre ferdig og montere dashen.

Og så må jeg lage en midtkonsoll fra grunnen av for å ha en plass å montere delefiltrene

Så forhåpentligvis får jeg gjort det meste før helga er omme.

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Ser veldig bra ut! Lurer på hvem av oss som får testet HV200 først :P Regner med du gleder deg like mye som meg , heheh

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Laget "kasser" til Hv 200 i dag, gjennstår bare å tilpasse dørpanelet slik at det kan trekkes

Trukket med fleece og lagt på polyester.

Har også kommet meg igang med dash'en igjenn, pusset og lagt på godt med sparkel på dash og deksel.

Leave a comment:

• Crazytaxi
    replied
    Dette begynner og ligne noe...
    Men når man ser det sånn, så ser jeg at det var ikke noe mer jobb og lage de i stål som i bilen min.. hehe..

Huske og lage plass til toppdeksel da.

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Fått glassfiber på utsiden av kassene, og montert MDF platen som skal holde sub'ene, er en del arbeid som gjennstår før jeg kan lukke at kassen.

Testa passforma i dag og den hadde ikke endret seg noe, så da slipper jeg å tilpasse noe mer

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Har ikke kommet så langt enda, skal sjekke etter at jeg har fjernet pappen på den andre kassa og lagt et lag glassfiber på den og, det er fortsatt relativt lett å gjøre små endringer.

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Fått av pappen og lagt ett lag med glassfiber på utsiden av ene kassa, men gikk fri for polyester så ble ikke gjort noe mer...

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Lagt 1 lag med glassfiber inni kassene, så når det har herdet håper jeg at det er sterkt nok til at jeg kan fjerne pappen og legge 2-4 lag glassfiber utpå kassene.

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Fått et lag med polyester på subkassene, så da kan jeg begynne med glassfiber til uka

Leave a comment:

• Eirik Aspaas
    replied
    du får være forsiktig så ikke pappen slår seg da..

Leave a comment:

Working...
X