Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW E39 - SoundUpgrade

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wabby
    replied
    Prøvde å google det litt nå. Ser ut til at den er 2 Ohm stabil ifg specc men noen kjører den også stabilet på 1,5Ohm (hvordan di får 1,5 Ohm til må gudene vite)...

Har faktisk tenkt å kutte så drastisk ned at jeg går kun for ett element. Vil satse på en 12" av noe slag tenker jeg.

Når jeg får litt mere tid skal jeg prøve å få tatt noen skikkelig bilder av strømføringen også. Er viktig at det også er gjort skikkelig
    Må si at det var deilig å legge anlegg i en bil hvor batteriet er bak. 50mm2 kabel gjennom torpedovegg, inn i dashbord og ned i lister er herk

Leave a comment:

• nordviks
    replied
    Dette ble sinsykt bra! Holder med deg i tanken om å skjule anlegget. 2x10/12" til subben? Tåler monoblokken 1ohm?

Knut

Leave a comment:

• wabby
    replied
    Da er alt av forsterkere på plass

Monoblokka ble montert på flippdekselet slik at når jeg vipper opp så er alt på innsiden Gikk som planlagt.

Som dere ser så passet alt inn Eneste som må skjules er høytalerkabelen. Men det var bare tiltak nå. Tar vel 3 min å få lagt skikkelig på innsiden. hehe

Skulle gjerne tatt noen flere bilder, men måtte løpe ut i regnet og inn igjen

Leave a comment:

• wabby
    replied
    Valge falt på en 1.600, viste Dynabel sine kampanjepriser på bilradiospesialisten, så slo dem av ytterligere 500 .
    Fikk med testpapirer som viste at den hadde klart 715RMS Watt.

Nå har jeg 2 forsterkere i siderommet, bilder kommer. jaja

Nordviks: Tror jeg tar en enkel sub med skrå rygg som kan enkelt hives inn og ut av bilen. Da kan jeg bruke hele bagasjerommet etter behov. Noe som var målet mitt.
    Skjult anlegg og masse lyd.

Leave a comment:

• nordviks
    replied
    Originally posted by wabby View Post
    Det har jeg ikke funnet ut av med ser at dynabel.no har kampanje på Alpine digitale monoblokker. Så tror jeg går for en 1.1000. Den får jeg plass til sammen den andre i siderommet

Av bass kunne jeg tenkt meg en som jobber bra i liten kasse. Er litt ferdig med bruk-hele-bagasjerommet-til-anlegg-tiden
    Så kult at bilen har eget rom til forsterker! Har aldrig hørt om det før! Skal du lage en kasse intil seteryggen til setenee bak, støpe noe på hver sin side eller kaste ut reservehjulet å lage kasse der?

Knut

Leave a comment:

• golfnos
    replied
    Originally posted by Minivafle View Post
    hertz har jo mye bra
    tror han vurderte Hx300

Leave a comment:

• Minivafle
    replied
    hertz har jo mye bra

Leave a comment:

• wabby
    replied
    Det har jeg ikke funnet ut av med ser at dynabel.no har kampanje på Alpine digitale monoblokker. Så tror jeg går for en 1.1000. Den får jeg plass til sammen den andre i siderommet

Av bass kunne jeg tenkt meg en som jobber bra i liten kasse. Er litt ferdig med bruk-hele-bagasjerommet-til-anlegg-tiden

Leave a comment:

• nordviks
    replied
    Meget fin bil dette wabby! Hva slags sub skal du ha?

Knut

Leave a comment:

• Minivafle
    replied
    masse å gå på, fremme å bake
    http://www.minivafle.com/bmw/senkbakevask.JPG
    http://www.minivafle.com/bmw/senkfremme.JPG

neida men den er fin, litt kjøreegenskaper er kjekt da

Leave a comment:

• wabby
    replied
    Den er senka Så det får holde. Er ikke den store klaringen jeg har mellom skjerm og hjulbue ved full sving. http://meusdomus.net/bilder/bmw/CIMG1394.JPG

Leave a comment:

• Minivafle
    replied
    hehe klart er kaldt der
    Skal du ssenke bilen noe?

Leave a comment:

• wabby
    replied
    Hehe ja. Hu er bra oppmerksomhetssjuk. Fotfølger meg hele tiden. Elsker å ligge på plenen når jeg er ute å holder på med bilen.

Leave a comment:

• Minivafle
    replied
    hæhæ konge bilde av bil å hund

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Det der ble meget pent!

ASA Felger er bare helt perverse! Pen bil!

Leave a comment:

Working...
X