Announcement

Collapse
No announcement yet.

Crazytaxi: Peugeot 306

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Crazytaxi View Post
    Har begynt såvidt med dekselet som skal ligge an mot bakluka. Ting tar tid når man må prøve å tenke ut noe, og når bofårsmekanikeren ikke var tilgjengelig for å øse av sin store kunnskap innen målebånd og skyvelær så tar det sin tid.. hehe
    Måtte skru litt engelsk superautomobil i går. Der brukes det itte målbænn kunn øuemål.
    Men je skar setta kursdato på målebænn en dag. Blir nok ittnå skyvelær kurs før jul.

    MVH bofårsmekanikkeren som og skrur engelsk adelsbil på fritida.

    Comment


    • #62
      Originally posted by Nilsh View Post
      Måtte skru litt engelsk superautomobil i går. Der brukes det itte målbænn kunn øuemål.
      Men je skar setta kursdato på målebænn en dag. Blir nok ittnå skyvelær kurs før jul.

      MVH bofårsmekanikkeren som og skrur engelsk adelsbil på fritida.
      Brukes vel kun øyemål og popnagler der vel? hehe...
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

      Comment


      • #63
        Har fått brukt noen kvelder på denne nå..
        Ikke mye som er blitt gjort, men har fått lagt diskantpodsene og trekt dørsidene..

        teipet inn der hvor diskantholderen skal være:


        Lagt noen lag med glassfiber og vinklet diskantholderen:


        Glassfiberen ferdig herdet og tilpasset så de blir mest mulig like på begge sider.


        Ute av bilen:


        Ferdig med sparkel og støpeplast og lagt på noen lag med fyller for å fjerne de siste ujevnhetene..


        Lakket svart:


        Kabelgjennomføring på baksiden:


        Og til slutt:
        1 stk ferdig trekt dørlomme:
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

        Comment


        • #64
          Najs bygging dette!! også i rett bil også har samma bil med diesel..en grønn en. Bor og så i hamar...like ved Briskeby..
          najs diskant pod skal selv prøve å stappe inn 3" mellomtone og diskant på samme måte...troor det blir trangt men..
          Sorry litt OT!!

          lykke til videre med bygget!! Dette blir GULL
          Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

          Comment


          • #65
            Hehe... enkel bil og bygge i det er det.. spes hvis du har el ruter.. hehe..
            Ja kan bli trangt.. men er ingen umulighet.. ville kanskje ha kutta bort litt av dashen for å få dem felt ned ordentlig men...

            hehe.... ja bra noen har trua.. hehe
            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

            Comment

            Working...
            X